![]() |
Wat heb jij laten stukvallen?
Heel simpel wat heb jij als laatste per ongeluk of met opzet:evil: stuk laten vallen!
Topic starter begint: een coca-cola glas. Dat was vegen. |
Een maatcilinder op school. Ochoch, wat een ramp. Tenminste, dat vond de toa.
|
Ik was de vaatwasser aan het uitruimen en toen liet ik perongeluk een hele stapel schoteltjes uit mn handen kletteren :bloos:
|
Is wel errug lang geleden, gewoon een glas.
|
Dat is een hele tijd geleden, zal wel een glas ofzo zijn geweest
|
Verder dan een glas ben ik niet gekomen.
|
een marmeren aanrecht :bloos:
|
een jampot.
heel goor |
was met kerst. een kaasfondueschaal. ik was aan het afdrogen en t hengsel brak af. k zal nog es komen eten...:|
|
iets van een schoteltje ofzo op me stage...
|
Mijn knie.
|
Geen idee.. zal wel een glas ofzo geweest zijn.
|
Mijn beker die ik in groep 1 (of 2) van sinterklaas gekregen had, hij was blauw en mijn naam stond er op.
|
Een bord op m'n werk, gelukkig een lege!
|
een bord emt daarop een tosti en ketchup
|
toen ik een keer een videorecorder op school moest halen liep ik naar het hok waar al die spullen instaan en pakte er een videorecorder,ik draaide om en liet hem per ongeluk vallen.
toen ik hem oppakte hoorde ik vanbinnen allemaal dingen rammellen dus toen heb ik dat ding teruggezet en heb ik een andere gepakt :o ook heb ik in de vakantie bij de super gewerkt,en wat ik daar allemaal wel niet kapot heb laten vallen in 4 weken tijd: - 1 doos met flessen koffiemelk - meerdere potten jam - pak yogo - appelstroop over de vloer - pak rijst kapot - halve tree colablikjes laten vallen - door "per ongeluk" (ik zat in een winelwagentje en werd geduwd door iemand) met een karretje in een pallet dubelfris te crashen,heb ik ook een flinke voorraad dubbelfris onverkoopbaar gemaakt die mensen waren dan ook blij toen mijn contract afgelopen was... |
Reageerbuisje of 2, op school. Gladde kutdingen en ze spatten in een keer het hele lokaal door.
Nou ja, het was niet de eerste en zal ook zekr niet de laatste keer zijn dat ik een reageerbuis laat kletteren :D |
een glas bij het afwassen
|
een glas toen ik het in de afwasbak neer wou zetten
|
de mayonaise pot ;) Geeft een zooi hoor.
|
Een vieze Fa-gel-deo van m'n stiefzusje. Dát geeft pas een stinkende smeerboel. :|
|
Eh, een bakje van scheikunde (waar de 'Agar-agar' inzit), ik kreeg het spul er niet uit en was op het bakje aan het tikken. Met m'n vingers vond ik zo vies want het was wat drilpuddingachtig. Toen tikte ik wat te hard: het bakje uit m'n handen.
|
een reageerbuisje bij scheikunde
een glas en vast ook wel een keer een bord |
Kan me zo snel eignelijk niets bedenken. Heb wel een keer glazen laten vallen enzo. En een kopje op school. Maar verder niet echt iets boeiends ofzo.
|
een emmertje Boer'nyoghurt in de AH
holy fuck dat spat overal heen :bloos: |
Ik gooide pijlen in een dartbord, daardoor viel het dartbord op de grond, op de kast eronder die uit elkaar knalde.
Het dartbord viel op z'n kant, precies op de pijlen die erin zaten en dus ook die pijlen kapot. Probeerde de pijlen te maken met een andere pijl, maar toen brak de punt af. Naja...niet echt stukgevallen...wel ongeluk :). |
Mijn camera geloof ik. :o
Gelukkig is dat ding altijd maar een kwartier kapot. |
Bij scheikunde brak ik bijna elke week wel een reageerbuisje. :o
|
Citaat:
Ik hield altijd de thermometer in een vlam en dan gaf ik een vriend van me de schuld. :cool: |
Citaat:
De glaasjes van de preparaten bij biologie maakte ik wel altijd expres kapot. :p |
Citaat:
|
Zoveel glazen de afgelopen periode... moet nu afwassen :(
Ook een keer nieuwe borden, 2 stuks gleden uit me handen, van 25 € stuk,toen baalde Ridder flink :( |
Op school moet ik oppassen met glaswerk, wij hebben een breekkaart voor in het laboratorium (vind je het gek met een scheikunde opleiding ;)).
|
een bord die ik op de leunig van een stoel had neergezet. Lekker link en dat ging niet zo goed dus :|
|
een diner-bord :o
|
Hmm, een fles wijn met inhoud. :o
|
Een stoel. Vernield. Maar niet expres.
|
Citaat:
|
2 theekopjes binnen 3 dagen :S
|
Ik laat nooit wat kapotvallen volgens mij.
|
Bord en twee glazen tijdens het te hoog opstapelen van de afwas
|
Mijn pocahontas-bordje :( Maar dat is al een jaar geleden ongeveer. Vroeger liet ik echt alles vallen. Vooral vaak als ik bij anderen op bezoek was :o
|
een vol glas bier
een leeg bierglas die ik in me handen had en iemand het leuk vond om uit me hand te trappen zat kopjes op school :P en..ja...verder niet echt veel boeiends |
Mijn telefoon, en heel veel glazen, een paar borden enz.
En ik had een keer drie lege glazen in mijn hand en toen barste er eentje en zaten er allemaal scherven in mijn hand. :| Iemand had een keer een glas gebroken en het was die dag ontzettend druk dus die slimmerd had het onder de aanrechtkasten geveegt, en toen ben ik erop gaan staan. Zat er een hele grote scherf in mijn voet. :s |
Ik zou het niet weten, vrijdag liet mn broertje wel nog een bord uit zn handen vallen :)
|
Een antiek thee servies, toen ik heel klein was. :o
|
een spiegel
|
uhmzzzzz t ergste was een krat vol met melk....
gloof stuk of 5 pakken waren kapot... is erg handig in een koelcel maar das ook alweer 4 jaar geleden :) in de tussentijd zijn dr zat dingen kapot gevallen...vooral glazen enzo heb nog nooit iets bij scheikunde kapot gemaakt... zelfs geen reageerbuisjes....:) |
pfff kan t me niet herinneren
een glas ofzo |
een antieke chinese ming vaas ter waarde van 3 ton.
tja, pech hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |