![]() |
truth or dare
ik ga vanavond naar mijn vriend toe en we gaan voor de lol truth or dare spelen. nu wilde ik wat leuke vragen en opdrachten verzinnen om hem te "prikkelen" ;) weet iemand hier misschien een paar leuke dingen die ik hem kan opdragen en vragen? we zijn alleen nog niet zo heel lang samen, zijn ook nog niet met elkaar naar bed geweest en zo, dus heeel pikant hoeft het allemaal niet te zijn :o bedankt!! :)
|
Gewoon wat ''stoute'' vragen stellen over wat hij allemaal met zichzelf heeft gedaan, wat hij lekker vindt enzo... En dan moet hij eerlijk antwoord geven:P
|
Waarom ga je dat doen?
Maar ok: Vragen: - Waarom doen we dit spel in godsnaam? - Wanneer gaan we sex hebben? Opdrachten: - Lik aan een cactus (hoe prikkelend is dat) - Knip je wimpers af Veel plezier! |
Wat was je beste zoen ooit? (eigenlijk moet je dan dus hopen dat hij jou zoent en zegt: deze... of als hij met dezelfde vraag aan komt zetten dan doe jij dat)
Welke scene (uit serie/film) zou je ooit zelf na willen spelen? (en dan doen alsof je die scene niet kent en vragen hoe die scene dan ging, of dat hij m voor wil doen. Nu maar hopen dat hij wel een beetje romantisch typje is) Wat zou je willen doen als je zou weten over 1 minuut te overlijden? (dit is een vraag, gebaseerd op een vraag die Sitan mij ooit stelde) en dan hopen dat hij zegt dat hij dan zou willen zoenen (of zo :p ) Verder, ehhm, geen idee, Ik hoop alleen dat je er nog wel wat aan hebt! Charlotte |
Citaat:
|
Vraag hem wat zn zwakste plekjes zijn :P
|
tjah. lekker standaard. vraag naar zn vreemdste fantasie.
(is dat standaard? volgens mij wel, die vraag komt altijd langs met dit spel) verder... geef hem de opdracht je te zoenen. dan weet ie tenminste waar ie aan toe is :) :P en uhm.. laat hem overtuigend aan zn duim likken of zo :P |
Citaat:
Ontopic Truth: Vraag wat hij ziet als hij diep in je ogen kijk, op voorwaarde dat ie enigszins over fantasie beschikt natuurlijk. Dare: Maak iets warm eetbaars van een combinatie 10 verschillende dingen uit de koelkast...kan je gelijk zien of ie kan koken :p |
wat is je lekkerste plekje?
wat is je stille verlangen? en dat soort vragen......gooi het op de geile kant! Dat is leuk! |
Citaat:
|
ooh die zijn wel goed hoor allemaal! dat soort vragen zijn wel goed. ik heb m zelf nog gevraagd hoevaak hij masturbeert :evil: vond ie wel spannend geloof ik :p
maar bedankt voor al jullie reacties, keep em coming! |
Citaat:
En ik vond niet dat ik het kon maken jou niet te noemen... ontopic: Mag ik vragen, TS, welke vragen je uiteindelijk allemaal gesteld hebt (behalve die van het masturberen) |
Citaat:
T moet niet gekker worden :p |
alleen die :bloos: ik wilde er nog veel meer vragen maar t is er niet van gekomen. dont ask ;)
maar ik denk dat we het nog wel vaker gaan doen, hij wilde me namelijk terugpakken, hehe dus meer suggesties zijn altijd welkom ;) |
Citaat:
Beschaafd, 'braaf', netjes, ach, gek kan ik ook best zijn hoor! :p |
vraag hem gewoon: wat zou je het allerliefste willen, dat ik je zou vragen? Dan krijg je zo'n neutraal antwoord, en dan kan je hem zenuwachtig gaan zitten maken, zo van: "ik weet zeker dat je iets heeeeeel anders wil horen" :D zoiets kan je in elk geval es proberen :)
|
Citaat:
|
Ben ik de enige die dit een beetje kinderachtig vind ?
|
Citaat:
|
je kan het er ook op gooien om m af en toe een keuze te laten maken tussen 2dingen. onder of boven? versieren of versierd worden? en dan kan je zelf bepalen welke kant je het op wilt laten gaan..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |