![]() |
Wat doe je voor nuttigs in het huishouden?
:)
|
M'n eigen kamer hou ik (redelijk :o ) schoon. Verder heel weinig, behalve als m'n moeder er om vraagt.
Ik ben dus eigenlijk best wel lui en verwend. |
Kamer af en toe opruimen
Vaatwasser inruimen |
Ik ruim mijn eigen kamer op. Soms moet ik de afwasmachine inruimen, tafel dekken, stofzuigen, was ophangen enz. maar dat is alleen als mijn moeder het vraagt.
|
Eigen kamer opruimen, tafel dekken, afwasmachine af en toe inruimen/uitruimen
|
Mijn eigen kamer en af en toe afwassen of afdrogen (en een hele enkele keer koken)
|
Mijn kamer schoonmaken (dwz alles op een berg gooien). Verder maak ik mij nuttig in het toekijken.
|
Behalve dingen die ik moet doen (kamer opruimen en vaatwasser inruimen) ruim ik de vaatwasser ook wel es uit;)
|
Ik ruim m'n eigen kamer op en hou hem schoon (wat ik overigens ook heel logisch vind) en als m'n ouders er om vragen dek ik de tafel, doe ik de afwas of laat ik de hond uit maar ik heb niet echt vaste taken die ik moet doen.
|
Sowieso m'n eigen kamer als ik zin heb, beneden help ik nog wel eens met de afwas of het eten enzo (maar dat ben ik een beetje aan het afbouwen)
|
Eigen kamer, vaatwasser inruimen, sinaasappels persen, tafel afruimen
|
afwassen, af en toe stofzuigen, tafel dekken en afruimen, zorgen dat m'n kamer niet al te rommelig wordt
|
mijn kamer opruimen en schoonmaken, strijken, koken, vaatwasser in en uit ruimen, tafel dekken, stofzuigen uhhhh
|
kamer opruimen, vaatwasser in/uitruimen, stofzuigen, dweilen en soms meehelpen met koken
|
nops
|
Eigen kamer zelf helemaal schoonhouden, afwassen, tafeldekken en afruimen, stofzuigen (rest van het huis) afstoffen, soms koken. En ik knip de hond en maak de kooi van de ratten schoon.
|
mijn vader zeikt altijd dat ik niks doe, maar dat slaat nergens op
als mijn moeder me iets vraagt om te doen doe ik het strijken stofzuigen afwasmachine tafel dekken en afruimen hond uitlaten |
Citaat:
|
Mijn eigen kamer, de afwas afdrogen, de wc poetsen, elke donderdag koken en verder de tafel afruimen.
|
Me kamer bijna altijd zelf stofzuigen en dan gelijk ook de rest van de bovenverdieping. Euhmm...ja soms beetje afstoffen ofzo, maar dan houdt het ook op. En heeeeeeel zelden de tafel dekken.
|
Afwassen
Afdrogen Kleren wassen Strijken Koken Boodschappen doen En vroeger maakte ik badkamer schoon... :) |
stofzuigen, strijken, vaarwasser in/uitruimen, dwijlen, soms koken maar dat kan ik nog niet zo goed. :p
|
Ik woon momenteel op mezelf.
Dus. Sja. |
Ik doe soms wel wat, maar nuttig zal het niet erg zijn.
|
elke dag tafel dekken of afwassen, mn bed opmaken, soms mn kamer schoonmaken
|
Ik ruim zaterdags de bovenkant van de vaatwasser uit en zondags ruim ik de tafel af. :o
|
Citaat:
Ach, je bent nog jong :D |
1 keer per week koken
mijn eigen kamer het ontbijt klaarzetten en vaatwasser uitruimen |
tafel afruimen na het eten, meer eigenlijk niet :o soms de afwasmachine leefhalen ofzo..
|
Ik houd m'n eigen kamer wat bij, maar als ik vraag of mijn moeder het wil doen dan doet ze het ook wel. Verder niks.
|
Mijn eigen kamer schoonhouden en stofzuigen.
Tafeldekken, ja en voor de rest niet echt veel. |
Ik ruim mijn eigen rommel op. :o Als iedereen dat eens zou doen. :cool:
|
Ik hou mijn kamer schoon, en zo heel af en toe ruim ik de vaatwasser in.
|
ik breng na het eten de borden enzo weg, en ik zet het afval buiten
|
kamer opruimen
afdrogen was ophangen was opruimen strijken (bij mn vader altijd) koken ramen zemen (heeft mn moeder een hekel aan en ik vind het leuk) Ik doe eigenlijk wel van alles wat :) |
-Konijnen voeren
-kamer opruimen -1 of 2 keer per week tafel afruimen en koffie zetten -zondags ontbijttafel afruimen |
Ik droog elke avond af. Ik maak mijn eigen kamer schoon. En soms dek ik de tafel.
|
Ik dek wel eens de tafel.
|
Te weinig.
alleen mn eigen bord en bestek in de vaatwasser stoppen :bloos: |
thuis niet zo bar veel, dan beperk ik me tot mn eigen kamer - bed opmaken, opruimen enzo. alleen als mn ouders weg zijn wil ik wel eens wat meer doen - stofzuigen, afwassen, koken etc..
op m'n kamer doe ik alles wat noodzakelijk is - schoonmaken, opruimen, koken, afwassen, etc. |
Ik kook 2x per week en ik regel alle electronica hier in huis ;)
|
Wat ik voor nuttigs doe in het huishouden?
Ik verschaf mijn moeder werk door troep te maken. :) |
ooh, en hond voeren en uit laten
soms was doen |
Uhm ik heb een eigen huis samen met mijn huisgenoot en gezien het zeer onplezante feit dat hij niets uitvoert doe ik dus alles
|
soms afwassen, de hond uitlaten,tafel opdekken/afruimen en soms waag ik een poging om te koken..
|
Eigen kamer schoonhouden, vaatwasser in- en uitruimen, overige afwas (pannen ed) afwassen. (wisselend met m'n stiefmoeder)
Stofzuigen en afstoffen doe ik één keer per week, boodschappen op zaterdag, met de was wil ik ook nog weleens mee helpen, en als ik als laatste de deur uit ga, neem ik het vuilnis/papier ook mee. Nja. Zoiets. |
Ik was wel eens af...
|
Citaat:
|
Daar heb ik ik zusjes voor....
|
M'n bed opmaken.
Ik ben erg lui. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |