![]() |
RTCW - enemy territory
speelt iemand ook wolfenstein enemy territory ???
ik wel echt vette spel moet je downloaden !!!!! |
Citaat:
|
Kan je niet kopen. Hier is trouwens al een (ver weggezakt) topic over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is echt een spel om aan te raden!!
Het is een Stand-Alone spel, je hebt dus niet Return to Castle Wolvenstein nodig. Download link 1 voor RTCW ET (je moet je hier wel eerst even aanmelden maar is toch gratis) Download link 2 voor RTCW ET (nog een andere link voor het geval die andere het niet doet) Download link 3 voor RTCW ET (nog een andere link van download.com) Als het niet lukt zoek ik nog wel andere.. suc6 hier enige screenshot's van RTCW ET .. ik ben Xenon-NL Ik kan de link voor de foto's niet vinden. weet neit in welke map ze staan op de ftp server.. en kan momenteel niet inloggen:S btw.. die eerste 4832 XP :) mijn hoogste ooit was 7228 XP maar server liep vast... of in iedergeval iedereen vande server werd gekickt ineens :s Screenshot's RTCW ET |
xenon .. xpwhore tbh :o
je zal naast ET.exe ook et patch 1.2 en etpro/pb opzetten verder als je ooit met een clan in 'ladders/leagues' will spelen check www.clanbase.com en www.rtcw.no |
Citaat:
Ik geloof trouwens niks van die 7k XP, dat is veel te veel. Je kunt ET trouwens ook gewoon downloaden van http://games.xs4all.nl/, vaak sneller dan fileshack enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |