![]() |
Mr. Bean
Iedereen kent denk ik wel Mr. Bean.
Wat vinden jullie van hem? En hebben jullie sketches van hem die jullie heel leuk vinden of die jullie zijn bijgebleven? |
ik vind hem verschrikkelijk, ik kan er niet meer om lachen.
Vroeger vond ik hem geweldig, ik zal het wel te vaak gezien hebben. |
Op zich wel leuk, maar bij mij toch niet echt favoriet.
|
Mr. Bean is briljant!
Alle sketches van hem ook! |
Ik vind hem eigenlijk erg leuk.
Die aflevering met mr Bean in een warenhuis is erg leuk (dan zit hij oa met zijn hand in de broekzak vast van iemand oid.) |
Erg leuk (y)
Maar ik kan zo even geen sketches noemen.. |
Mja, de eerste keer lig je echt in de scheur, maar na 10 keer wordt het flauw. 't is geen married with children.
|
Iets te vaak gezien nu...Maar wel erg goed.
|
Ik vind hem erg goed, maar ik heb heel veel afleveringen al gezien.
|
Op zich wel grappig, maar Rowan Atkinson kan het stukken beter. Blackadder.
|
Vond het soms wel leuk, jaren geleden. Maar vind het nu echt verschrikkelijk.
|
Ik vind hem in de verste verte niet grappig. Iemand moet meer voor mij doen dan gekke bekken trekken om bij mij een glimlach op het gelaat te toveren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had laatst zo'n DVD thuis, van de beste optredens van Rowan Atkinson, die begint dat ze in de hel zijn, die is echt lachen! (y) :cool:
|
Weet je misschien wat de naam van die DVD is?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Daar komt ook de sketch in voor met het thema 'Wat je wel/niet moet doen tijdens je afspraakje', die is echt grappig! :D |
Heb alle beans al 15 keer gezien ofzo, maar nog steeds vind ik ze leuk. Die op de kermis bv, die is echt geweldig.
Rowan zit nu trouwens in een inrichting, hij is depressief, al is dat moeilijk voor te stellen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het wel grappig. alleen lach ik meestal niet omdat het grappig is maar juist omdat het zo lomp is. dat maakt het leuk.
gaat rowan atkinson eigenlijk nog voldemort spelen in harry potter 4? |
1 ding: (n)
|
Ik vind het heel grappig, terwijl ik ze toch al best vaak gezien heb. Misschien wel omdat het zo dom is (y)
|
Ik kan er soms wel om lachen, meestal is het gewoon flauw. Rowan Atkinson in Blackadder vind ik veel grappiger (y)
|
Leuk, maar je moet het niet te vaak zien.
Vooral dat driewielertje die hij steeds van de weg duwt is vreselijk flauw :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan er niet om lachen, vind het eerder ergerlijk.
|
Citaat:
|
Ik vond hem vroeger egt lachuh maar nu vind ik hem steeds stommer worden !!!! (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In één woord over Mr.Bean: GEWELDIG! :)(y)
Welke stukjes het beste zijn? Ehehm... nog allemaal even goed! :D(y) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals de meeste reactie's hierboven.. 1x was goed, 2x ook nog wel.. maar geen 10x :)
|
Citaat:
*lokt flamewar uit* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |