![]() |
hillary duff
ze maakt leuke muziek en kan goed zingen vind ik :) en jullie?
|
ik ben fan.
|
ONgelovelijke chick en ik vindt haar muziek best leuk :confused:
|
Het is een knap meisje en in "Lizzy McGuire" vind ik haar ook wel cool, maar persoonlijk vind ik haar muziek een beetje zeikerig.. :o
|
beugelbekkie is ook leuk (y)
|
Citaat:
kan goed zingen? maakt leuke muziek? als je 12 bent ja..... Joss stone (y) hilary duff (n) edit: kijk ze is een mooi meisje, acteren kan ze opzich niet super goed ofzo, maar het is niet bedroevend slecht. Zingen kan tegenwoordig iedereen wel met wat mooie computer editting, ik wil haar wel een keer live horen zingen. en btw, die liedjes, kom OP zeg, zing eens wat origineels ipv die love love troep en die standaard clipjes..... my 2 cents. |
Citaat:
|
Citaat:
'dat lijkt me niet verkeerd' maar ach. het is zondag. ach, waarom ook niet Ik zou best in hilary duff willen jensen. |
Chick, leuke tv-serie, niet boeiende muziek.
|
Citaat:
|
Hmm best leuke muziek, maar je moet het niet te vaak luisteren want dan wordt het saai...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mjah moet mss een nummer van Hilary Duff op school spelen..
Wel grappig, verder is het een geil wijf :o.. |
Neej ik ben geen fan. Ik hou zowiezo niet van die mensen die dan doorbreken met een of andere serie en dan opeens ook kunnen zingen (of omgekeerd) Dan is het teveel 'moeten', meestal floppen ze gigantisch.
|
Ze ziet dr wel leuk uit maar daar blijft het bij.. zingen kan ze niet supergoed, en tis gewoon niet mijn muziek.
|
Citaat:
wat een praat voor jou :D |
ze kan vast niet goed zingen en de muziek is ook niet goed
maar ik zing de liedjes mee, er zitten jongens met thursday shirts in haar clip. ja, ze is wel leuk :cool: |
ik vind de muziek niet zo,en ik vind haar ook niet lekker dus wat mij betreft mag ze ingerolen worden voor een nieuw random quasi geil pop zangeresje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind haar muziek leuk, maar volgens mij kan ze in het echt voor geen meter zingen. en het is een mooi meisje ja
|
ik vind haar muziek niet leuk, wel grappig dat die gast in een CBGB tshirt loopt. Denkt iedereen gelijk dat ik fan van haar ben.
|
stiekem ben je dat ook gary ;)
maar ik vind het niet erg hoor want ik weet dat je nog steeds het meeste van mij houd :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha ja |
mijn geloof in jongens is weer hersteld
nja niet als ik de berichtjes hier boven lees |
goed werk
|
Laten we zeggen, de beste in haar soort. (y)
|
Citaat:
|
Ik vind hilary duff zo dom. Ze is blond, ze wordt gestyld, ze is een beetje knap en ze heeft geld.
Ze is jong en je kan haar vormen in alle maten die je maar wilt. Dat is de trend van tegenwoordig. Er zit aan haar hele muziek en alles geen enkel persoonlijk teintje. Ik vind dat je respect moet hebben voor de mensen die echt wat kunnen. Ik ben benieuwd hoe goed ik wel niet kan zingen als ik in de studio wordt gegooid, me laat stylen en me in alle vormen zou laten gieten die de platenbazen willen. Echt, het heeft geen inhoud. Leuk voor op de basisschool! Maar please zeg, grow up! Je hoort haar eigen stem niet eens in de videotjes, alleen wat gegalm. |
Citaat:
|
Citaat:
wat nou leuk voor de basisschool, leuk voor jongetjes van mijn leeftijd. (y) |
Nee! Ze kan best aardig zijn, maar je merkt toch zelf ook wel dat het niet persoonlijk is. Waarom zou het anders zo veel lijken op wat we toch al hebben.
Je ziet toch wel een verschil tussen mensen als Micheal Jackson en Hilary duff. Of alicia keys??? |
En hoe oud ben jij dan????
|
michael jackson zou dr ook wel doen en dat weet je zelf ook!
|
ik mis die hippe fanatieke hillary duff boy van 20 in dit topic :(
|
Geil. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Michael Jackson is lelijk. Hilary Duff is knap. Dat ziet iedereen. |
Micheal jackson zou haar ook wel doen????
Wat doen??? |
Ik zou hillary doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hilary Duff = blank Alicia Keys = bruin Michael Jackson probeert blank te zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |