![]() |
Zoektocht
Geen enkele weg
Geen enkel pad Noch een voetstap Noch een spoor Niets leidt naar jou Waar moet ik jou zoeken? Waar ben jij te vinden? Je moet toch ergens zijn Ergens ben je er Ergens dool je rond Op zoek in je leven naar hetzelfde zoals vele anderen Datgene waar ieder naar smacht Datgene wat ieder zo wilt Datgene dat soms zo onbereikbaar is Misschien vind ik wel iets of eerlijk gezegd, iemand die me neemt zoals ik ben en niet zoals ik zou moeten zijn Iemand zoals jij __________ Dit is mijn 1e echte gedicht, had gewoon wat gekladderd. Zelf vind ik het niet zo denderend, eender 1 als 12 in een dozijn :s Maar wou et toch es posten |
Het is inderdaad een uit een dozijn...Maar voor een eerste gedicht vind ik het helemaal niet slecht. Je schrijft duidelijk vanuit het hart wat ik meestal meer waardeer dan schrijven volgens regeltjes...Ik vind het jammer dat je taalgebruik wat eenvoudig is...misschien kun je daarop oefenen...En misschien iets meer ritme erin brengen zodat iedere alinea in dezelfde manier wegleest...maar wederom: Niet slecht.
|
Citaat:
Kan je er wat mee? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |