![]() |
is liefde kut
ik heb het gevoel als het om de liefde gaat dat ik echt wel iets verkeerd doe
al 1week zit ik iedere nacht met een goede vriendin van mij te cammen soms 5-6uur aan 1stuk wat naar elkaar kijken uitdagen beetje erotisch enzo gistere zegt ze ik hou van jou en daarna zegt ze das een liedje :( ze noemt me bigg dogg enzo en we delen mooie foto's zegt ze vandaag tegen mij morge zie ik mn schatje :mad: ik van huh ja ik vrij al 3weken ik vind liefde kut pffff ik ga me vanavond en morgen goed bezatten dat ik eroverheen kom ik heb zelfs tranen in mn ogen mn beste vriendin die echt hetzelfde als mij denkt en doet en praat me zo voor de gek houden sorry voor mij geen meisjes meer totdat ik ook een macho ben en stoer doe en iedereen bedreig die na me kijkt µ dank dat meisjes dat veel leuker vinden :confused: |
'je hebt niks met elkaar totdat je elkaar uberhaupt gezien hebt, gesproken hebt en direct in het echt, te horen krijgt dat ze iets voor je voelt' (en nog wat extra meuk wat je persoonlijke grens is)....
moet je je maar niet laten leiden door MSN (alleen). Eigen fout, hie heb je iets van geleerd, op naar de volgende breezerchick. |
maar dat meisje ken ik al 2jaar van in de school praate er dagelijks mee ze woont een kilometer van mij af
ik heb er vroeger nog een losse flirt mee gehad en toen zij ze al van je hebt een lekker lichaam ow hier wordt ik nu geil van ze wil mij meschien jaloers maken maar vanavond wil ik totaal van de wereld zijn :o |
dan had je maar eerst in het echt iets met haar moeten beginnen, of, als ik het zo lees, ga haar NEMEN jongen, lekker diep en hard en vooral vaak. Schijt aan die vriend hebben, die stelt geen reet voor. Ze geilt op jou dat is duidelijk! Niet bezatten, maar nuchter blijven en bedenken hoe je haar zo snel mogelijk kan nemen, dat is de tactiek.
|
ze zat soms met slagroom te spelen enzo en haar vingers af te likken
ze vroeg of ik graag likte ik zij ik bijt graag enzo maar maybe heb je gelijk m8te ik ge ja raad opvolgen het ergste wat ze kan doen is me afwijzen |
Citaat:
|
Het gaat weer he-le-maal nergens over :rolleyes: :o
|
Volgens mij heb je helemaal niet het goeie meisje te pakken! Je vind haar stoer en erotisch maar ben jij het type om het haar zo'n relatie te hebben. Daarnaast vind ik het raar dat ze met jou zo geil loopt te cammen terwijl ze een vriend heeft....
Zoek op een andere manier een meisje...Op een gewone manier! |
als je nou iets wil met een meisje dat je al zo lang kent doe dat dan niet via een suffe webcam en een stom chatprogramma maar gewoon, als je haar ziet. en vertel haar es wat je wil ;)
|
leipo... dit is toch geen liefde? wat lul je nou?? dit is gewoon een geile chat/webcam sessie.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
oke meschiuen hebben jullie gelijk ik probeer de boel wat te relativeren
het was ook leuk en daar blijft het bij vandaag mn roes goed uitgeslapen en eroverheen komen thx voor de reactie's |
Stoer hoor jezelf helemaal bezatten omdat je de liefde van je leven kwijt bent geraakt :rolleyes:
Het was een spelletje snap je dat niet? Mekaar lopen opgeilen. Voor haar stelt het iig niet veel voor. P.S bijles nodig ? |
Citaat:
btw ik vind het niet stoer eeder een zielige actie om de realiteit te ontvluchten maar ik ben altijd al impulsief geweest die bijles is ? ja graag (y) |
Liefde is niet kut, liefde is tof. Een blautje lopen is KUT
|
Citaat:
En wat betreft je signatrure: Geniet, maar drink met maten! Geen liters bier, maar vaten!!! |
Citaat:
|
origineel ja :P
hm. arme jongen. (ts) |
Eigen schuld, punt is dat je zelf te weinig iniatief toonde denk ik. Voelt kut maar je komt er wel overheen (y) (ik kan het weten)
|
te veel initiatief tonen schrikt juist af denk ik
rustig afwachten berijk je meer mee damn of toch niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben het met je eens :) |
Citaat:
|
Eén gouden regel: blijf jezelf! Je gaat je toch niet anders voordoen dan je bent omdat je denkt dat meisjes dat aantrekkelijk vinden? Ik persoonlijk haat jongens die 'macho' zijn en graag veel drinken omdat ze denken dat ze dan 'leuker' zijn.
|
Female playah-alert. :cool:
|
zuipen heeft geen zin en nut !!!! zo kom je er niet over heen !
|
maar ben je ook echt verliefd op dat meisje.. dat snap ik namelijk niet egt
s0rrie ik is blont!! |
Citaat:
|
btw: Liefde ís inderdaad kut.
|
Duidelijk. :evil:
|
Zuipen heeft wel degelijk nut, stelletje pussies.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |