Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Niet goed weten wat te zeggen ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=756260)

jos 666 23-02-2004 10:11

Niet goed weten wat te zeggen ?

Ik weet nooit wat te zeggen tegen mijn liefje , ik zie haar ontzettend graag en zij mij ook ( als ze de waarheid spreekt :eek: :D )
maar we weten eigelijk nooit een onderwerp dat meer dan 2 minuten duurt en tussen 2 onderwerpen zit dan soms een half uur tijd dat we gewoon bij elkaar zijn zonder iets te zeggen

weet iemand wat?

Louis Armstrong 23-02-2004 10:15

Stille liefde :D

Maar wat dacht je van een aantal onderwerpen van N&A, dan heb je wat te discussieren, om al eens mee te beginnen, en misschien verhalen van school???

Zeg Jet ik dacht dat jij wel redelijk goed gebekt was ;)

Avondel 23-02-2004 10:16

Ik weet soms ook niks te zeggen tegen mijn vriend en als ik wel wat te vertellen heb zijn we ook heel vaak al snel weer uitgepraat. Het beste kun je iets gaan doen waar je niet perse hoeft te praten denk ik. Dan is het ook iets makkelijker, want dan ligt er niet zo'n druk op, als je iets wilt zeggen. Meestal krijg je dan ook spontaan ideeen om te vertellen, maar anders maakt het ook niks uit, want je bent toch met iets bezig ;)

Louis Armstrong 23-02-2004 10:50

Excuus Jos, ik had gezworen dat er Jet stond.....

Wat is dat toch met 666 :confused:

perseus 23-02-2004 11:10

Citaat:

trumpetlover schreef op 23-02-2004 @ 11:50:
Excuus Jos, ik had gezworen dat er Jet stond.....

Wat is dat toch met 666 :confused:

:evil:

ironflower 23-02-2004 11:18

Ik zou dat zelf denk niet kunnen.
Als ik een relatie zou hebben waarin we niet echt weten wat we moeten zeggen of dat er steeds grote stiltes zijn.

Je kan proberen om gewoon over alledaagse dingen te praten, over hoe je dag is geweest, wat je allemaal gedaan hebt, je kunt over andere mensen praten, praten over dingen die je samen wilt gaan doen, en anders zet je een leuk muziekje op om samen naar te luisteren.

jet 23-02-2004 11:20

Citaat:

trumpetlover schreef op 23-02-2004 @ 11:15:
Stille liefde :D

Maar wat dacht je van een aantal onderwerpen van N&A, dan heb je wat te discussieren, om al eens mee te beginnen, en misschien verhalen van school???

Zeg Jet ik dacht dat jij wel redelijk goed gebekt was ;)

huh... ik ben nog altijd 15 V he :D
ik ben zeker goed gebekt, mijn probleem is dat ik altijd te veel lul :D

maar uhm tips.. bedenk van te voren wat onderwerpen enzo. en je hoeft niet altijd te praten, dan word het zo geforceerd

per piacere 23-02-2004 11:26

hmm mijn vriend en ik weten eigenlijk altijd wel wat te zeggen, het klikt ook super goed

maar ja ach, je hoeft niet altijd te praten, maar ik weet van mezelf dat ik het wel fijn vind dat ik een goede discussie met mijn vriend aan kan gaan..

praat wat over school, of zeg desnoods dat je wilt dat jullie wat meer praten, omdat je zo de indruk krijgt dat het niet goed zit ofzo

koekiemonstertje 23-02-2004 13:56

het weer
tv-progamma's
films
dagelijkse bezigheden
vrienden
school

???

Sorry hoor maar zo moeilijk is het toch niet om te kletsen?!

gekmeisje18 26-02-2004 07:16

ik zit met hetzelfde probleem...daardoor is het ook uitgegaan met mn vriendje..ik kon dr niet zo goed tegen.
nu wordt et misschien weer iets, ik hoop dat we nu beter kunnen praten... succes ermee! (y)
kusje.

FuSe 26-02-2004 08:44

Dat had ik in het begin ook. Is nu wel anders, liggen we vaak rollend over het bed van het lachen. Wen nog wat meer aan elkaar :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.