![]() |
Savanne
|
:|
|
:eek: ..... :rolleyes:
|
haha :)
|
hahahh heb je nix beters te doen
|
haaaaaahahahah
ge-wel-dig :rolleyes: |
godsamme, cut the crap, ga naar onzin, artistiek gaat op deze manier echt nergens meer over
|
Is dat die olifant van loekie de leeuw? :eek: :bloos: :rolleyes: :D :( :o :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het je opgevallen dat de TS zelfs 18 is? |
ha ha ha
|
Citaat:
:rolleyes: Ontopic; Ik vind het wel grappig, leuk gedaan met de tekening en foto over elkaar. Maar niet echt super. |
Citaat:
|
Citaat:
dit soort lullige kindertekeningen horen hier toch niet thuis? roxanne doet teminste een serieze poging om in te gaan op fotografie (of deze geslaagd is of niet dat kan ieder voor zichzelf invullen), maar in deze tekening kan je niks serieus terug vinden en hij is ook nog es saai ook |
Citaat:
Tuurlijk het is eerlijk maar wel een van de meest verkankerde manieren. |
Citaat:
deze tekeneing rijk_v peperkorrels contest (Waarvan ik overigens een van de eerste was die het verneukte, sorry :bloos: :]) en dan hebben we het alleen over de bovenste 10 topics ofzo. Dat je dan geirriteerd raakt en 'klotereacties' plaatst is meer een logisch gevolg imo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stoppen we gewoon allemaal met posten, zijn we allemaal weer vrolijk. Over de tekening: wat een pure, kleine-kiendjes paint-bullshit. |
Citaat:
|
WAR!!!!!
kunnen we binnenkort niet iets van een ARTistieke battle houden of zo, dan vechten we uit wie er de beste is en wie er crap maakt ;) |
Citaat:
|
hehehe
|
ik vind hem wel vet. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kleuter |
:nono:
|
OK the message is clear :D , maar dat van plagiaat slaat echt nergens op, vertel mij dan maar eens van wie ik dat gejat zou hebben!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... |
ik vind 'm lief :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |