![]() |
Hoe vaak ben je blijven zitten?
:)
Ik nog nooit! |
Ik ook nog nooit (gelukkig). :)
|
Citaat:
|
nog meer :rolleyes:
|
nouja.. ik heb de kleuterklas een jaartje langer gedaan.. omdat ik te speels was ofzo.... ben ik nou ook blijven zitten? :s
|
Citaat:
Ik ben nog nooit blijven zitten. |
Vanwege gezondheidsproblemen afgelopen jaar voor mn havo gezakt! :(
|
Citaat:
|
Ik helaas 1 keer :(
|
1 keer, groep 7, was niet vanwege me schoolresultaten maar meer door de klas waar ik op dat moment in zat. Kon het niet echt vinden met het merendeel van de klas en mijn vrienden zaten een klas lager, en sinds ik niet met die klas naar de middelbare school wou gaan bleef ik zitten.
En het was een goede keuze. |
Citaat:
ik ben nog nooit blijven zitten. |
Nooit.
|
1x :)
In 4Havo..omdat ik niks uitvoerde hehehe En ik ben er alleen maar blij om omdat ik nu een super leuke klas heb en nieuwe vrienden erbij gekregen heb enzo, ik vind het juist alleen maar leuk! En nu hopen dat ik dit jaar 5Havo wel ga halen.... |
Nog nooit :)
|
(Gelukkig) nog nooit.
|
Citaat:
|
1 keer, op de middelbare school, in 5 vwo...
Mwah blijven zitten is geen schande :D |
Citaat:
Nog nooit :) |
1x in de kleuterklas wegens taalgebrek.
en dit jaar zeer zeker ook omdat ik nix doe |
Nog nooit.
|
nog nooit
|
Citaat:
|
Ik ben niet blijven zitten, maar heb wel twee keer de vierde gedaan. ;)
(4 mavo en 4 havo) |
nog nooit...
|
Citaat:
|
ik denk dat ik dit jaar blijf zitten :(
|
never.
wie heeft er op 3x gestemd? :s |
Citaat:
|
Nog nooit :)
|
nog nooit, tegenovergestelde zelfs.
|
Nog nooit
|
nooit, ben juist een klas overgeslagen.
|
1x blijven zitten. Bij de kleuters, omdat ik zo verlegen was dat ik haast nix durfde te zeggen :bloos:
|
1x, gelukkig :) Leukere klas, betere cijfers en eindelijk een (hopelijk goede) studiekeuze (y)
|
nog nooit
|
nooit:)
|
Nog nooit.
|
Ik heb wel 3 jaar gekleuterd, maar dat komt omdat de magische grens op 1 oktober ligt en ik op 4 oktober jarig ben. Ik vind het dus niet blijven zitten en heb op 'nog nooit' gestemd.
|
Citaat:
|
ik heb op 2x gestemd... ik heb 2x 3 atheneum gedaan, ik zou nog een jaar blijven zitten, maar toen ben ik naar de vrije school gegaan. ik ben maar 1 jaar ouder dan mijn klasgenoten, maar omdat ik op de vrije school zit doe ik wel nog een jaar langer over mijn havo.
|
nog nooit :)
|
Nog nooit.
|
Citaat:
|
nooit
|
Citaat:
|
zeven keer
|
Citaat:
nog nooit en daar ben ik heel blij om, zit nu in laatste jaar heb beetje schrik voor wiskunde :( |
Gelukkig nog nooit :)
Wel 2 keer in de 5e gezeten => ben na de havo vwo gaan doen |
Citaat:
|
nooit, zelfs een klas overgeslagen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |