![]() |
Vraagje voor meiden die masturberen
Hoi Dames,
Ik als jongen masturbeer regelmatig en fantaseer dan bijna altijd over meisjes uit mijn omgeving. Zoals meisjes waar ik dan wel eens mee praat op school of gewoon normale vriendinnen. Maar als jullie (meisjes) masturberen, denken jullie dan ook aan bekende (jongens waar je wel eens mee praat) of aan jongens op school uit je klas. Dus NIET aan je vriend en/of fantasiejongens/celebs... dAar ben ik benieuwd naar omdat ik (als jongen) nooit fantaseer over mijn vriendin en over bekende Nederlanders maar altijd over meisjes uit mijn 'omgeving' (school, straat, sport) etc.. |
ik denk aan mijn vriendin :cool:
|
Ik denk meestal aan mn vriend..
en soms fantaseer ik over plaatsen ofzow maar mijn vriend komt er altijd in voor.. Eigelijk nooit anderen.. wel voordat we wat hadden. |
Ik denk aan m'n vriend, vrijwel altijd, en soms over iemand die niet bestaat. Als ik geen vriend heb, dan denk ik meestal aan mensen die niet daadwerkelijk bestaan en soms over een aantrekkelijke jongen die ik ken. Nooit over mensen die beroemd zijn, dat is te onrealistisch.
|
iig nooit aan mensen die ik ken
|
Ik denk aan mijn vriend, eigenlijk altijd. Als ik geen vriend heb denk ik aan een leuke jongen die ik ken. Aan beroemde mensen denk ik nooit, omdat deze 'te ver' van me af staan.
|
hmm.. ik denk eigenlijk nooit aan iemand.. ook geen imaginair iemand.. Had ik het laatst met mijn beste vriendin over en die vond het nogal apart, omdat zij wel altijd aan iemand denkt..
Maar ik concentreer me gewoon op het gevoel ofzo, ik probéér wel eens aan een jongen te denken om te kijken of het dan ook lukt, maar dan kom ik echt nooit klaar. hihi hebben anderen dat ook? |
hoe masturbeert een meisje of vrouw eigenlijk :confused:
|
Citaat:
Damn, krijgen ze op school tegenwoordig geen voorlichting meer? Maar goed: rechtstreeks van Sekswoordenboek.nl: Citaat:
|
ik denk aan jimmy ;)
|
Citaat:
|
Graag ontopic blijven, en ik stel de vraag ten 1e aan de dames ten 2e niet aan wie je denkt maar of je denkt aan een klasgenoot of 'een' vriend (iemand waarmee je wel eens praat)
|
Citaat:
Mijn clitoris moet gestimuleerd worden en dat gebeurd niet door mijn hele hand derin te duwen..... :( Als je een vriendin hebt....ik heb medelijden :D |
Citaat:
|
ik denk aan sex.. verder niet zo zeer aan bepaalde personen.. soms aan mijn vriend, sex met mijn vriend dan dus.
|
Citaat:
:rolleyes: |
Ik denk eigenlijk nooit aan iemand die ik daadwerkelijk ken, ik heb wel een vriend, maar daar denk ik eigenlijk nooit aan tijdens het mastruberen. Ik denk vaak dat ik sex heb met een andere vrouw (of meerdere :p ), een onbekende.
|
Citaat:
|
ik mastrubeer wel
alleen een paar dagen voor het weekend niet dan kunnen we in het weekend beuken :evil: foei! :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
// verder, toen k met me ex had dacht ik alleen aan haar (ik MOCHT nergens anders aan denken van haar) ennum vroeger NOOIT aan mensen uit mijn omgeving, dat vond ik echt supergoor, dan kom je zo op school en denk je "zo heb ik ff goed gerukt op jou" damn (n) de laatste tijd denk ik niet echt aan iemand, meer aan de borsten van die, de kont van die etc. |
ik denk meestal aan personen bij mij in de buurt bv winkeldame kapster enzo ook van de school
maar dan zie ik ze zonder gezicht meestal alleen het lichaam dat kronkeld :) |
Citaat:
|
als ik een vriend heb denk ik aan hem en als ik geen vriend heb denk ik aan een ex. geloof ik.
|
ik denk altijd aan mijn vriend...en ik fantaseer dan over waar en hoe we t doen...:D
|
áls ik aan iemand denk dan is het aan mijn vriend
|
Citaat:
t is nu uit, maar toen ik nog bij mijn vriendin was masturbeerde ik ook, samen en alleen, dus... ontopic: hoor ik hier niet thuis, je vroeg het aan de meisjes... |
Ik stel deze vraag aan Dames, maar niet WAARAAN je denkt maar of je denkt aan mensen BUITEN JE VRIEND OM zoals je buurjongen, klasgenoot, jongen waar je wel eens mee praat...dus niet je eigen vriend...
Komop...lees eerst eens wat mijn vraag eigenlijk is.... :s |
Ik denk vrijwel nooit aan personen, helemaal niet aan die jongen bij mij op school/buurjongen etc. simpelweg omdat vrijwel alle jongens die ik tegenkom niet aantrekkelijk genoeg zijn om opgewonden van te raken :|
|
Citaat:
Topics die alleen voor mannen of vrouwen zijn, zijn niet zo gewenst. Daarom is de regel dat óók mannen mogen reageren indien het een "vraag aan de meiden" is en andersom. |
Citaat:
en meestal ben ik inderdaad net als antispleen~* gewoon meer met het gevoel bezig dan met personen of beelden. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik moet antwoorden voor mezelf dan antwoord ik dat ik niet zelf masturbeer omdat mijn vriend dat doet, als dat gebeurt denk ik soms aan onwerkelijke personen, it's just fantasy. |
Als jouw vriend het doet is het natuurlijk geen masturbatie meer :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |