![]() |
'buik'pijn
Ik heb sinds 2 maand ongeveer heel erg pijn in mn zij/buik aan de linkerkant net onder mn ribben. In het begin deed het alleen pijn bij het hoesten maar nu ook met bepaalde bewegingen.
Ik ben al naar de dokter geweest en hij denkt dat mn spieren uitgerekt zijn door het hoesten maar ik heb wel eens veeeel erger gehoest en toen had ik ook nergens last van dus misschien hebben jullie dit ook wel eens gehad of meegemaakt van iemand anders en weten iemand wat dit kan zijn?! :) |
2 maanden is wel erg lang, maar als je toch ff net een andere beweging hebt gemaakt tijdens het hoesten dan die andere keren zou het toch best kunnen. Je kunt zelfs je ribben kneuzen en daar heb ik begrepen gaat een vrij lang genezingsproces overheen.
Maar hoe voelt die pijn aan? Als spierpijn, steekt het, is het een doffe pijn, zijn het echt de spieren die je voelt? |
Een heel erg stekende pijn, net of er elk moment iets kan 'knappen'. (ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen hoor ;) )
|
Heb zoiets ook al gehad door het hoesten (en ook terwijl ik al erger heb gehoest), ook de spieren onder mijn borst ofzo verrokken (of is t verrekt...:|) en t heeft een hele tijd bij ademen of mijn rechterarm gebruiken pijn gedaan. Gewoon goed verzorgen en insmeren (ik geloof dat het reparilgel was, maar het kan ook iets in die aard geweest zijn).
|
Citaat:
Niemand beweert hier ook er verstand van te hebben of het beter te weten als een huisarts. Je zult ook zien dat de meesten zeggen dat je een huisarts moet raadplegen en dat de replies slechts bestaan uit ervaringen oid, niet uit oplossingen. |
Voelt het hetzelfde aan als wanneer je steken in je milt hebt als je gaat sporten vlak na het eten of is het anders? Als het hetzelfde aanvoelt dan is er misschien iets met je milt ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heyhey Je hebt geen kneuzing? Als dat niet het geval is kan dat er een spiertje uitgerekt (of gescheurt is) dat laatste heb ik gehad op mn 14de heb ik een klap gemaakt bij judo en heb nu soms nog last ervan (bij weersverandering klinkt raar) maar maybe is het dat!
Succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |