![]() |
Lichaamsdelen van Bekende Mensen
Naar aanleiding van
Halle heeft mooiste neus en scherpste klauwen De actrice Halle Berry is prachtig. Vooral haar neus is mooi. Het reukorgaan van de ster is verkozen tot de allermooiste. Dit blijkt uit een onderzoek onder 2500 Amerikanen, zo meldt de Telegraaf. Ze wordt op de voet gevolgd door Kylie Minogue, Gwyneth Paltrow en Cameron Diaz. Halle doet het ook bij de plastische chirurg goed. Het is in Amerika niet ongewoon om de lippen of figuur van een beroemdheid te vragen. In dit geval is de meest gevraagde neus die van collega Nicole Kidman. Halle is favoriet voor de ogen. Om het rijtje af te maken: lippen - Liv Tyler, kaaklijn - Salma Hayek en figuur - Angelina Jolie. Ondertussen scherpt Halle haar nagels voor haar nieuwste rol: Catwoman. Haar neus is bedekt met het masker en de rest is behoorlijk bloot. De liefhebbers van strips vinden dit iets te ver gaan. Catwoman was altijd stoer en sexy. Sexy is ze nog altijd, maar door haar niet-verhullend pakje niet erg stoer meer. Prachtige Engelstalige website van Halle Berry: Hallewood. © 2004 Neos.nl/Het Net Wat zou jij wel willen? De ogen van Liv Tyler? De oren van Marilyn Manson? |
de uitstraling van Johnny Depp (y)
|
de lange benen van een willekeurig model.. (haat mijn korte pootjes :s)
|
De magerheid van Kate Moss :o
|
De billen van J-lo natuurlijk (y)
|
De lul van Napoleon, die schijnt veel op te leveren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het gehele uiterlijk van Catherina Zeta Jones :o
|
de mond van Julia Roberts
de ogen van Helena Christensen |
De wenkbrauwen en neus van Liv Tyler (hou ik mn eigen ogen wel), hmm haar figuur wil ik trouwens ook wel.
Van wie ik de mond zou willen kan ik zo snel niet bedenken. Mijn eigen oren wil ik ook nog wel houden. Ik ga nog even denken over de mond :p |
Kylies figuur en britneys buikje
|
Kylie's kaaklijn
Angelina's lippen Beyoncés figuurtje mwaah.. ik ben verder wel heel tevreden hoooor :bloos: |
de ogen + het figuur van cameron diaz
|
De tampeloeris en de skillz van Peter 'Milkman' North. :cool:
|
Citaat:
Ik houd het bij de benen van Zidane. Tranga truukies maken met die bal swa. |
Oeh, Kylies kontje natuurlijk :p
Beyonce's figuur is inderdaad mooi. Ik begrijp nog steeds niet wat mensen leuk vinden aan die meloenen en zoeloelippen van Angelina Jolie, die dus maar niet. |
Doet u mij maar de bips van Mark Wahlberg :bloos:
|
Angelina, vooral haar lippen
buikje van Jennifer Lopez |
Citaat:
|
omg ik hou m'n eigen pens wel
|
de ogen en kaaklijn van sinead o'connor
|
Citaat:
|
:o :o
|
gezicht van Kate Moss -met halle berry's neus-
Kylie's figuur ja dat lijkt me wel wat (y) |
Ik snap nog steeds niet wat er mooi is aan Kylies figuur :s
|
Citaat:
...... kijk er eens naar zou ik zeggen |
Okay, ff kijken of dit plaatje in beeld komt....http://www.hooloovoo.com/mark/galler...romo-fila1.jpg
|
Nou ja, ik zou deze hele verschijning niet als mijn eigen lichaam willen hebben, maar ik zou hem wel willen hebben!! hahaha :p :D
|
Gezicht + kapsel van Stephen Dorff Lichaam van de oude Schwarznegger of Dolph Lundgren.
|
Citaat:
|
Het Haar van Bam Margera
|
De lengte van een model die rond de 1,75 is.
|
de ogen van katie holmes
|
neus (ben met mijn eigen niet tevreden) van liv tyler, en haar haren!!!
voor de rest hoeft er niet zoveel verandert te worden (tsja mijn kont, maar die zou er goed uitzien als ik 1 keer per week eens goed zou sporten en minder lui zou zijn) maargoed, dan maar de kont van shakira en Jlo's buik |
Citaat:
.... nee, het doet me echt niets net als die quasi-sexy hanglip en blik van haar |
ik hoef eigenlijk niet zo nodig op iemand anders te lijken. Wel zou ik bijvoorbeeld de stembanden willen hebben van MarkUnseen de drummer/zanger van the Unseen.
|
Citaat:
Wie ik wel mooi vind: Laetitia Casta |
ik zou wel het lichaam van elke slanke den willen hebben, ik vind het lichaam van brittany murphy top!
|
Citaat:
|
ik wil het lichaam ook wel van katie holmes
maar dan wel mijn eigen tieten houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh en de tieten van janet jackson
|
Citaat:
|
http://www.love-and-hope.net/Gilmore...ess/jess70.jpg
niks lichaamsdeel, een complete jongen om fijn tegenaan te kijkenhttp://smile.smilies.nl/535.gif (Jess- Gilmore Girls) |
het figuurtje van Christina aguilera (klein en toch goed) maar dan niet die ranzige ik-heb-net-door-de-olie-gerold huidskleur. De huidskleur en de mooie lippen van Gwen Steffani. en verder gewoon ik. heheh.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |