Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   ik wil wel , maar wilt zij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=756518)

jos 666 23-02-2004 14:54

ik wil wel , maar wilt zij?

Ik heb met mijn vriendin nu bijna anderhalve maand verkering en ik zou wel willen seksen maar , hoe weet ik dat zij wel wilt??? soms zegt ze zelf voor de lol , " mijn vriendin heeft gisteren lekkere seks gehad , hoe zou het zijn ? " van die dingen
wilt ze nou of niet?

verwijderddeze 23-02-2004 14:59

vraag t haar...

of kijk hoever je kan gaan voordat ze je hand wegtrekt ofzo...

oOAnGeLOo 23-02-2004 15:12

Citaat:

crackwhore ;) schreef op 23-02-2004 @ 15:59:
vraag t haar...

of kijk hoever je kan gaan voordat ze je hand wegtrekt ofzo...

Is jouw avatar die "hagedisman" ofzo..? Was laatst een programma op yorin (shoc doc ofzo) van mensen die zich lieten ombouwen tot dier.. Daar was ook zo'n vent met zo'n gespleten tong..
Sorry hoor.. Moest ik gewoon even weten.. :o

Ontopic: Hetzelfde als wat crackwhore zei.. Maar ik denk wel dat ze met die opmerkingen wel bedoelt dat ze verder wil dan zoenen, maar dat ze zelf geen initiatief durft te nemen.. Dus neem jij dat, dan merk je vanzelf wel of ze het al wil of nog niet.. :)

per piacere 23-02-2004 15:26

hmm eerlijk gezegd denk ik wel dat ze seks wilt, waarschijnlijk wilt ze ook dat jij het initiatief neemt, misschien moet jij haar ook iets meer laten merken dat jij ook wel seks wilt ;)

maar anderhalve maand is nou niet echt een mijlpaal van.. 'ik moet seks, we hebben het AL anderhalve maand'

iig, ik zou zeggen, seksen ;)

Gothic 23-02-2004 16:11

Als je niet eens met je vriendin kan praten, ben je imo niet toe aan een volwassen relatie.

Als je er al niet eens over durft te praten...

metalgirl 23-02-2004 16:16

Citaat:

Gothic schreef op 23-02-2004 @ 17:11:
Als je niet eens met je vriendin kan praten, ben je imo niet toe aan een volwassen relatie.

Als je er al niet eens over durft te praten...

Daar ben ik het niet mee eens. De eerste keer seks gebeurt meestal, zonder dat je daarvoor erover gebabbeld hebt. Niet dat hij haar gewoon moet nemen zonder iets te vragen, maar hij moet gewoon voorzichtig beginnen en stap voor stap haar reactie bestuderen om te kijken of ze wel wil. Of gewoon tijdens na een fijne tongzoen lief vragen of ze misschien verder wilt...

Maar mij lijkt het behoorlijk belachelijk als hij bij wijze van spreken 's ochtends in een tussenuur vraagt of ze misschien wilt seksen, om pas 's avonds woorden naar daden om te zetten.

Sarah 23-02-2004 16:19

Als jullie nu alleen nog maar zoenen, dan lijkt het me een beetje vreemd om opeens meteen aan het neuken te slaan. Ga eerst maar eens haar lichaam strelen boven haar kleding, als zij dat terug doet en/of er van geniet zit je goed en kun je verder gaan naar onder haar kleding, reageert ze daarop positief dan haar schaamstreek, als dat allemaal goed zit dan kun je haar eens vingeren en zij jou aftrekken, en vergeet vooral het naakt tegen elkaar aan liggen niet, tussendoor kun je eventueel orale seks uitproberen maar daar kun je ook wel later pas mee beginnen, nouja, als ze dat allemaal fijn vindt en ze geniet ervan om naakt tegen jou aan te liggen terwijl jullie elkaar geil aan het maken zijn, tegen die tijd wil ze vast ook wel seks met je.

Sade 25-02-2004 10:20

Citaat:

sarahbressers schreef op 23-02-2004 @ 17:19:
Als jullie nu alleen nog maar zoenen, dan lijkt het me een beetje vreemd om opeens meteen aan het neuken te slaan. Ga eerst maar eens haar lichaam strelen boven haar kleding, als zij dat terug doet en/of er van geniet zit je goed en kun je verder gaan naar onder haar kleding, reageert ze daarop positief dan haar schaamstreek, als dat allemaal goed zit dan kun je haar eens vingeren en zij jou aftrekken, en vergeet vooral het naakt tegen elkaar aan liggen niet, tussendoor kun je eventueel orale seks uitproberen maar daar kun je ook wel later pas mee beginnen, nouja, als ze dat allemaal fijn vindt en ze geniet ervan om naakt tegen jou aan te liggen terwijl jullie elkaar geil aan het maken zijn, tegen die tijd wil ze vast ook wel seks met je.
I totally agree :)

Gothic 25-02-2004 11:14

Citaat:

metalgirl schreef op 23-02-2004 @ 17:16:
Daar ben ik het niet mee eens. De eerste keer seks gebeurt meestal, zonder dat je daarvoor erover gebabbeld hebt. Niet dat hij haar gewoon moet nemen zonder iets te vragen, maar hij moet gewoon voorzichtig beginnen en stap voor stap haar reactie bestuderen om te kijken of ze wel wil. Of gewoon tijdens na een fijne tongzoen lief vragen of ze misschien verder wilt...

Maar mij lijkt het behoorlijk belachelijk als hij bij wijze van spreken 's ochtends in een tussenuur vraagt of ze misschien wilt seksen, om pas 's avonds woorden naar daden om te zetten.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=756260

Mijn post was meer gericht nav dit topic... daar laat hij duidelijk zien dat het geen 'volwassenrelatie' is maar gewoon een verkerinkje voor een paar weken. Zo ging het bij ons in groep 8. Dan kun je echt geen seks verwachten...

Goes15 26-02-2004 16:28

??? steek je piemel in dr poes en let op dr reactie!

metalgirl 26-02-2004 17:05

Citaat:

Gothic schreef op 25-02-2004 @ 12:14:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=756260

Mijn post was meer gericht nav dit topic... daar laat hij duidelijk zien dat het geen 'volwassenrelatie' is maar gewoon een verkerinkje voor een paar weken. Zo ging het bij ons in groep 8. Dan kun je echt geen seks verwachten...

Oké, als ik dat topic lees kan ik niks anders dan me helemaal bij je aansluiten. :)

Demiurge 26-02-2004 17:52

Citaat:

Goes15 schreef op 26-02-2004 @ 17:28:
??? steek je piemel in dr poes en let op dr reactie!
Hopelijk begrijpt hij dit goed, want die vriendin zal vreemd opkijken als ze de kamer binnen komt en hij staat er met haar lieftallige huisdier tegen zijn schaamstreek.

Sarahbressers heeft het volgens mij al opgelost :P

mathfreak 26-02-2004 18:01

Citaat:

RazendeRoeland schreef op 26-02-2004 @ 18:52:
Hopelijk begrijpt hij dit goed, want die vriendin zal vreemd opkijken als ze de kamer binnen komt en hij staat er met haar lieftallige huisdier tegen zijn schaamstreek.
*Hij tegen zijn vriendin: "Ja, maar...ze hadden het zelf zo gezegd"...* :D :D :D

X-G 26-02-2004 19:21

Ik denk vooral dat als je echt verliefd bent, bang bent iets verkeerd te doen (dat heb ik tenminste).

Als jullie het beiden graag willen met elkaar, gebeurd het vanzelf ;)

Louis Armstrong 26-02-2004 22:52

Citaat:

RazendeRoeland schreef op 26-02-2004 @ 18:52:

Dit doet me denken aan American pie III, the wedding :D :D :D

Demiurge 27-02-2004 00:19

Citaat:

trumpetlover schreef op 26-02-2004 @ 23:52:
Dit doet me denken aan American pie III, the wedding :D :D :D
Moet ik die tegen me princiepes in toch maar eens kijken :P

Cybersniff 27-02-2004 13:44

Je kunt er natuurlijk altijd een grappig bedoelde reacte achteraan gooien in de trend van "Nou aan mij ligt het niet dat je het nog niet weet" Als je dit ind e goede content brengt komt dit best grappig over :D En dan effe afwachten welke reactie zij geeft..

Zo moet je het niet aanpakken als jullie alle 2 geen gevoel voor humor hebben. Maar dat lijkt me we duidelijk..

Carl Johnson 27-02-2004 16:10

Dit vind ik echt zulke domme vragen. Hoe de NEUK moeten wij nou ruiken of jou vriendinnetje sex met je wil?

Carl Johnson 27-02-2004 16:11

Citaat:

Cybersniff schreef op 27-02-2004 @ 14:44:
Je kunt er natuurlijk altijd een grappig bedoelde reacte achteraan gooien in de trend van "Nou aan mij ligt het niet dat je het nog niet weet" Als je dit ind e goede content brengt komt dit best grappig over :D En dan effe afwachten welke reactie zij geeft..

Zo moet je het niet aanpakken als jullie alle 2 geen gevoel voor humor hebben. Maar dat lijkt me we duidelijk..

Ik vind het helemaal niet grappig, en toch heb ik gevoel voor humor.

Demiurge 27-02-2004 18:58

In een spannende sfeer is alles wat even de spanning doet breken lachwekkend...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.