![]() |
Gizmo heeft jeuk
ik heb sinds een week een hamster maar hij heeft de laatste paar dagen vreselijk last van jeuk. We hebben hem al iets tegen parasieten gegeven en zn hele hok grondig schoongemaakt maar het helpt allemaal nie. Wat zou het nog meer kunnen zijn. Ik heb nog nie zoveel zin om naar de dierenarts te gaan want dat kost handen vol geld. Dat kan altijd nog wel.
Heeft iemand een idee??? |
Heeft hij korstjes? Misschien heeft je hamster schurft.
Je kan bij de dierenarts een prik halen tegen schurft. |
Ik denk dat je toch het beste langs de dierenarts kan gaan, want die zal je waarschijnlijk wel kunnen vertellen wat er aan de hand is.
|
Je kan ook je hamster even meenemen naar een goede dierenspeciaalzaak, die verkopen vaak ook medicijnen en het is een stuk goedkoper dan de dierenarts. Als die middeltjes van de dierenzaak niet aanslaan kan je alsnog naar de dierenarts gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de 'dierenwinkelmedicijnen' niet aanslaan, moet je alsnog naar de dierenarts en ben je dubbel geld kwijt.... :nono: :nono: Ik bedoel: als jij ziek bent, dan zeggen je ouders toch ook niet 'laten we hem/haar maar eerst ff wat homeopatische middelen geven: das goedkoop en als laatste redmiddel dan maar de huisarts' excuses voor deze 'woede-uitbarsting', maar ik vond het echt een *** antwoord van Daantje... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zweer niet bij de dierenarts. Mensen die in dierenspeciaalzaken werken hebben dr ook vaak best veel verstand van, duzzz |
OH MIJN GOD ik dacht even dat je het over een gremlin had... :bloos:
|
gizmo krabben
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |