![]() |
dronken worden
vandaag hoorde ik toch twee leuke dingen en ben benieuwd naar jullie mening, ideeen, grappen en blaab
er is (komt?) in duitsland een alcohol inhaler voor de echte alcoholisten om hun lever te ontzien het schijnt dat als je heel snel dronken wilt worden je een tampon in alcohol moet dopen en die dan in je anus steken dan ben je binnen 5 minuten ontezettend!!! bezopen :D :p :D :p :D |
NASTY met die tampon.....
|
nou ben benieuwd wie ermee begint.
|
Broodje aap :)
|
Citaat:
|
Moment, even proberen. Zo terug
|
Citaat:
|
yeah right, zal ik dan maar ook meteen thee gaan roken? :rolleyes:
gatverdamme |
opgezwollen tampon --> ijskoud --> te dik ding --> nee...sorry jongens ik ga het bewijs toch maar niet leveren
|
Citaat:
|
dat van die inhaler klopt wel, maar dat is in engeland.
een tampon in je poepgaatje, neee dank je dan drink ik mezelf liever dood |
Citaat:
|
Citaat:
Net als in je gehemelte, waardoor je met een rietje sneller bezopen word. Of het het waard is, is een tweede ;) |
Nou het zou toch kunnen....
Euh drugs in je anus werkt ook sneller... Mja uh hm ik mot nog ff kijken :| nee ik denk ut toch niet |
met die tampon klopt wel, omdat daar het snelst stoffen worden opgenomen naar je bloed. Als je snel van de pijn af wil zijn neem je ook een zetpil.
|
die verdamper werkt sneller, omdat je de alcohol in adem ipv door je spijsverteringskanaal. Maar of het nou beter is voor je lever???
|
Dat is mooi, want met mijn wijde anus kunnen er toch wel zeker 6 tampons tegelijk in.
|
Citaat:
|
hmm kun je niet beter gewoon op je kop gaan staan, en er een fles wodka inhangen? Dat geklungel met tampons...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen, door middel van je endeldarm wordt alles direct opgenomen......
|
uhuh. lijkt me niet echt nodig om een verklaring te geven
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |