![]() |
Joss Stone
Beste allemaal,
Joss Stone is geen familie van Sly Stone. Geen familie van Angie Stone. Zoals je op Google wellicht zou vinden wanneer je haar zou zoeken. Joss Stone is een blanke Britse tiener van 16 jaar oud. Dit jaar word ze nog 17. Het geluid dat deze Britse produceert is enorm, verpletterend. Ze is een geboren soul-zangeres. Vandaar haar album; The Soul Sessions. De nummers op haar debuut cd zijn te danken aan Cindy Blackman (drumster bij Lenny Kravitz), Thompson van "The Roots" en voornamelijk Betty Wright. Die leerde haar o.a. vanuit haar buik te ademen tijdens het zingen. Joss Stone heeft haar debuut te danken aan veel steun van naasten en haar platenmaatschappij. Haar debuut bestaat voornamelijk uit covers. Vroeger, op haar 10e, kreeg ze van een vriendje haar eerste plaat van Aretha Franklin. Op haar cd is hiervan het nummer "All the king's horses" te vinden. De cd bevat zelfs een White Stripes cover. "Fell in Love with a boy" een iets gewijzigde cover, maar uitstekend gezongen. Ze blijkt fan geworden te zijn van Jack en Meg White. Deze tiener is echt goed bezig. En heeft altijd al soul gezongen, ze weet niet beter. We kunnen haar debuut nu al een van de meeste belovende cd's van 2004 noemen. http://www.ruggedelegantliving.com/a...joss.stone.jpg http://the.honoluluadvertiser.com/da...andlife8_b.jpg |
Ik heb er iets over gelezen in de oor, en ik ga het zeker eens checken (y)
|
ooooow, ben je dom! zeg dat dan!
straks ga je ook nog die roddels geloven dat het een cover is van de white stripes |
ik vind er niet zoveel aan (n)
|
Citaat:
|
Ze is anders wel vet geil hoor, hilary like (y)
Dat zijn dan natuurlijk ook mijn beweegredenen (y) |
die single is echt kut
|
nog niet gehoord, moet ik blij zijn??
|
kheb geen vrienden die mee willen naar 't concert :(
|
Ik hou niet van soul, maarja, ieder z'n smaak he. Respect.
|
Ik vind er een beetje op die ene ho' lijken, shakira :confused:
|
Citaat:
|
wat een promotiegepraat
o ja en; Citaat:
|
Niet zo negatief dudes!
|
"ik zou d'r doen" (y)
|
Pas 16 :| Zo ziet ze er niet uit..
maar ik heb nog niets van haar gehoord.. |
Ik vind haar stemgeluid echt nice.. vooral het nummer "Victim of a foolish heart" vind ik mooi.
|
Citaat:
|
Mijn pa had me laatst opgebeld dat ie een of andere dame genaamd 'stone' op MTV had gezien en hij vond haar stemgeluid enorm op dat van Janis Joplin lijken, maar hij wist haar naam niet meer.
Van het weekend zag ik haar videoclip voor het eerst dus ik heb hem gelijk opgebeld en hij heeft de cd gekocht en hij belde me gister dat hij er erg blij mee is. Tot zover mijn Joss Stone anecdote. |
Citaat:
Vind dr ook niet veel aan. |
Wat word ik veel gequote :D
|
Lekker wijffie
|
Wat een kut.
|
Vind dat nummertje wat ze net heeft uitgebracht wel lekker. Gelukkig is het maar een kort nummertje, want eentonig is het wel. Zal wellicht snel vervelen. Fijne stem. (y)
|
hmm ik vind het eerlijk gezegd wel lekker en als we een keer al la Lost in Traslation in een hotel zitten te vervelen zou ik best wel een afzakkertje met dr doen ;)
|
zij heeft soul <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker diiiiiiiiing
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou der ook doen (y) |
best ok en goed in het genre dat niet echt mijn genre is ;)
ze haat ook dat mensen alleen nog maar naar het uiterlijk van artiesten.. en dat muziek bijzaak is geworden. nou dat blijkt wel uit dit topic ;) maar wat ik dan niet begrijp, maar misschine zijn het platenmaatschappij orders, is dat ze dan toch zo ideaal mooi op de foto staat meestal.. vaag :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond haar eerst wel vet maar ze gaat toch wel snel vervelen....
|
Heb het album nog niet gehoord maar ben wel benieuwd, de single klinkt goed (y) .
|
ik heb de cd ook cadeau gedaan aan mn pappa voor zn verjaardag. Ik vind het wel oke om naar te luisteren, maar zou het niet voor mezelf gekocht hebben
Ik vind haar wel echt ontzettend mooi, maar vind wel dat ze ook te erg wordt gehyped op het moment Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |