![]() |
duister
S’nachts als iedereen slaapt,
Dan ontwaak ik, Terwijl de gene naast me verder slaapt Loop ik door het donkere Opzoek, De zoektocht is weer begonnen, Zoals iedere keer, Ik zoek met rood doorlopen ogen, Steek me neus in de lucht Ruiken Ja ik ruik het De geur het maakt me gek, Zo zoet vol passie vol leven Mijn hart slaat op hol, Rennen, Ik ben er met me hoofd niet bij Rennen, zoeken, slopen, Alles zal moeten wijken Het moet en zal gevonden worden Vinden Het is gevonden Vers dat is het zeker De damp slaat er van af Wie dit heeft gedaan word gedankt verleiding Dit sap, het mooie rode sap Wat zo vers is, zo zoet Verleidelijk als het is, na 1 slok Nooit meer hetzelfde Drink Ik neem de kom, Breng deze naar mijn mond, Neem een slok, voel het Ik voel het sap me lichaam in beslag nemen Voldaan Verdoofd door het sap Maar voldaan loop ik terug Uitgeput kruip ik terug in mijn bed Niemand heeft wat gemerkt Leven Zo gaat het al tijden lang Het went vanzelf, leven als vampier |
Vind de terugkomende woorden erg goed, maken het geheel behoorlijk sterk. Het leest meer weg als een verhaal dan gedicht, en je woordkeuze is naar mijn mening wel iets te simpelistisch.
|
tja ehm, ik weet niet heb het een vriendin laten lezen, die vond hem mooi zo als hij was. Maar ik sta open voor kritiek. Ik zelf vond hem wel mooi. Wel gaaf eigenlijk.
Nog meer mensen wat te zeggen erop?? |
Citaat:
en volgens mij is het een beetje te lang,je houd de aandacht er niet bij. woordkeuze kon wat spannender, zodat je het voor je zou kunnen zien, een leven als een vampier. degene |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |