![]() |
Condoom omdoen -> opwinding verdwijnt
Hello,
Als ik (of mijn vriendin) het condoom om wilt gaat doen, heb ik altijd veel moeite om mijn opwinding vast te houden. Dit komt denk ik omdat de eerste keer met haar (voor haar heb ik hiermee nooit problemen gehad) het heel erg stom ging met de condoom omdoen en de poging zeg maar mislukte. Als het punt is aangekomen dat ik of zij de condoom pakt raak ik echter wel gespannen door de eerste keer (denk ik), daardoor verdwijnt dus mijn erectie. Soms gaan we dan door tot hij terug is, soms niet. Hebben jullie tips hoe ik hier vanaf kan komen? Ik vind het stom en knullig staan en het is niet echt plezierig voor beiden. Dank je wel alvast. |
Ga zelf met zo'n ding oefenen. Gewoon als je alleen bent. Als jij er veel handigheid in krijgt en hem zo omhebt, dan hoef je niet meer zenuwachtig te zijn als het je hem echt gaat gebruiken.
|
Maar het omdoen is het probleem niet echt, dat gaat opzich wel!
Het is de opwinding die ervan door gaat :-( Dank je wel in ieder geval voor je tip |
Ik vind het condoom sowieso een soort van afknapper je moet toch altijd tussen door prutsen (ja ook na oefenen zul je zo'n ding nooit in 1 keer om gooien)
|
Niks aan de hand, komt vanzelf weer in orde.
|
anders maak je er voorspel van... :D
mischien dat dat helpt |
Zal het niet eerder het voorwendsel van de daad zelf zijn dat zorgt dat je erectie verdwijnt? Dat je precies daar te zenuwachtig voor bent, en dat je maar denkt dat het om die condoom gaat, maar die luid het verdere spel alleen maar in..?
|
Misschien helpt het als zij het condoom bij jou omdoet op een geile manier... of is je erectie al weg nog voordat het condoom uit de verpakking is? Dan gewoon doorgaan met voorspel e.d. tot-ie weer 'goed staat' en dan gewoon nog eens proberen. Het kan in het begin wat veel condooms kosten op die manier, maar zo wen je weer eraan dat het omdoen geen probleem is.
|
kijk dat bedoel ik dus... maak er voorspel van :p
|
Gwoon geen condooms gebruiken! (y)
|
zowiezo moet zij een omdoen
das leuker |
als mijn vriend een condoom omdoet, dan blijf ik hem gewoon zoenen op allerlei plekjes en streel ik hem enz. Daardoor is het niet echt een duidelijke onderbreking
|
Tja.. maar das toch vervelend..
ik heb daar ook in het begin wel last van gehad.. na 3x ging het goed en daarna is het goed blijven gaan.. nu boeit me dat echt niet.. vooral als het meisje goed klaar gaat liggen en je naar haar aan het kijken bent.. dat groeit ie nog een paar cm bij :) |
haha ja dat ken ik van 'eerst'
je moet het gewoon leuk houden in de tussentijd |
Citaat:
En vooral niet zenuwachtig worden van een condoom. |
Citaat:
mja, ze moeten maar eens stretch-condooms uitvinden ofzo... |
ik vind een condoom wel lekker voelen :D
|
Gezegend door god ben je
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kut condooms altijd..
Tsjah het is altijd een beetje aankloten met die dingen.. Als je zo denkt, zal je mss de volgende keer minder moeite mee hebben om dat ding om te doen.. (werkte voor mij wel, hoewel ik dat ding liever niet om heb).. |
Ik herken dat wel. Heb er namelijk ook nog wel eens last van. Ben jer er helemaal klaar voor, komt het condoom en het wil niet meer (of wel). Maar goed geen idee hoe het zit, tis wel zo dat als ik echt heel erg opgewonden ben (lees: een tijd geen sex meer heb gehad) dat het dan weer geen probleem is :s
|
[Edit door Kruimel: niet de bedoeling. :nono:]
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |