![]() |
[tekening]spider-man
|
mooi erg mooi behalve de rechter voet (van achter kant van spiderman gezien) (Y)(Y)
|
Hmm minder, zn middenlijf is te dik en zn armen lijken te klein, verder is de pose ook niet zo dynamisch als in je meeste tekeningen.
Niet slecht hoor, dat zeker niet, maar kijkende naar je skills kan je beter. |
bovenbeen --> kuit --> voet van zijn rechterbeen lopen een beetje vaag in elkaar over.. en zijn bovenlijf lijkt wel te kort, en zijn hoofd te ovaal.. maar verder wel mooi :p
|
humm plaatsing van zijn ogen?
en zijn linkerarm (voor de kijkers rechts) is net iets te klein imo.. |
Ik ben het eigelijk wel met CaptainN eens. De armen zijn ook te kort voor als hij dat niet bedoelde met te klein :)
De ogen zijn ook wat te uitgerekt. Wel weer mooi om te zien :) Mooie spinneraglijn ook |
het lijkt erop alsof hij op het punt staat zijn enkel te breken
|
en je ziet niet waar de spinnerag vandaan komt
|
Mwah, dat zag je eigelijk nooit, maar de rag zou aan het begin wel een stuk dunner moeten zijn. En iets dichter naar zijn pols toen, nu lijkt ie net uit zijn arm te komen
Beetje onduidelijk te zien misschien maar toch: http://www.marvel.com/comics/trades/...0785110976.jpg |
ok, bedankt voor de reacties. :)
|
Iemand heeft hem ingekleurd, wat ik niet had verwacht, aanschouw:
http://studioysr.com/josh/spiderman.jpg |
Citaat:
|
Ik vind 'm cool. Beetje oldschool style Spiderman. Zoals op de vroege comics.
Je kunt deze tekening dan ook totaal niet vergelijken met 't plaatje dat Morridin postte bijv. Vind 'm dope. Alleen de ingekleurde vind ik niet echt vet. Die highlights op verschillende punten verneuken 't. Lijkt net alsof Spidey een latex pak aanheeft. Heel nasty. :) |
Hmm vind de ingekleurde echt zwaar vet, nix op aan te merken :)
|
Ingekleurd is-ie erg mooi, en zie je de diepte erin beter. (y) Alleen de overgang van z'n onderarm/hand klopt niet helemaal, z'n hand zou meer naar links moeten. De vingers zijn ook te klein. En de schouders zijn niet echt even groot. En ingekleurd lijkt hij wat droevig te kijken. :p Voor zover 't mierenneuken. :o
Je kan beter, maar hij is niet slecht ofzo. [blablahetzelfdewatCaptainNzeiblabla]. :) |
Citaat:
De ogen zijn beter gemaakt, maar voor de rest niet aangepast o wel? @p-chez: Dat plaatje wat ik postte ging eigelijk om waar de spinnerag vandaan kwam, niet de rest van het lichaam :) |
p-chez: De kleur had idd beter gekund, ik vind de highlights te duidelijk, de grenzen enzo. Ik heb trouwens wel ander werk van hem gezien en dat was een stuk beter dan dit dus waarschijnlijk heeft ie zijn best er niet op gedaan.
Morridin: nope niks aangepast. bedankt voor de reacties |
Citaat:
de kleurenversie maakt dat dit minder opvalt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |