![]() |
xtc legalizeren ivm staatsschuld?!
ja, mijn vriend en ik hadden een leuk idee bedacht:
Als hier in Nederland xtc nu wordt gelegaliseerd, en ze gooien er hele hoge in- en uitvoerrechten op, dan zou Nederland binnen twee jaar van de staatsschuld af zijn! briljant plan toch? wat vinden jullie? :D nou ja, behalve dan dat we waarschijnlijk de oorlog verklaard krijgen van de rest van de wereld... misschien is wiet dan een beter plan. maar dan duurt het wel ietsje langer. 5 jaar ofzo :evil: |
in- en uitvoerrechten ?
Like, overal ter wereld is de import van xtc dan opeens gelegaliseerd ? niet echt een topic voor op d&a vind ik. |
Gewoon een stom plan
|
uhuh hoe zie je dat voor je?
Bedoel de hoeveelheid nederlanders die xtc gaan kopen, daarmee gaat de staatsschuld echt niet omlaag. En uh geen ander land zal het importeren, zoals je zelf al zegt....ze verklaren ons eerder voor gek. Beetje wazug |
beetje ondoordacht plan (n)
|
Yes laten we legaal XTC gaan exporteren! yeeh .... WAAR NAARTOE? overal is het illigaal, ja misschien ergens een afgelegen rimboestaatje niet.
|
als de regering de xtc zou gaan verkopen om de staastschuld omlaag te halen is opzich een goed plan. Maar als de regering het wil gaan verkopen dan moeten er weer regels worden opgesteld over de inhoud en kwaliteit van de pillen, als je daar de invoerrechten of weetikveel bij opteld, worden het dure pilletjes die niemand koopt. Oftewel iedereen gaat het zelf produceren zoals het nu gaat en de regering verkoopt nada, terwijl we ondertussen aan de kant worden gezet door europa en de rest van de wereld. (n)
|
Er is idd niet zo veel nagedacht over dat plan. Mocht het wel het geval zijn, wens ik gekkewoos veel sterkte toe ;)
|
IK HEB NIKS GEZEGD, ik weet het zelf even ook helemaal niet meer :|
|
wel als je er winst op maakt. toch?
of ben ik nou stoned |
mooier zou zijn als overal te wereld cannabis word gelegaliseerd. Nederland word marktleider, gelijk van die pleuris kastomaten af. De overheid heft toch wel belasting, en de nederlandse ecomie bloeit weer op. En de wereld is weer een stukje chiller :D. Zou me nix verbazen als er dan werled vrede is.
oke nu hou ik op want ik ga doordraven |
als het overal legaal wordt kun je er al bijna zeker van zijn dat nederland geen marktleider wordt, in het begin mss omdat andere landen nog op moeten starten maar daarna zal het al snel overgenomen worden waarschijnlijk maar het is natuurlijk wel beter zodat je rustig wiet kunt halen/meenemen op vakantie :D
|
Citaat:
...........blijven hangen in een trip zeker? :rolleyes: |
:p en als iedereen elkaar een euro geeft zijn we allemaal miljonair
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel, íedere Nederlander kan best 1 eurootje missen. Dus als ze die ene euro nou eens aan mij zouden geven, had ik 16 miljoen. Hmmm vakantie, hasj, wekelijkse dionysische feesten |
Ik wil je best een eurotje geven, nou de rest nog :) moet ik natuurlijk wel wat voor terug hebben want het blijft geld.
|
dit is wel een leuke topic opzich. Het legaliseren van XTC met kwaliteitsbewaking zou opzich grappig kunnen izjn om bepaalde schulden te doen dalen.
maar ik denk niet dat het echt realistisch is. Het is een vrij ingrijpende drugs |
Citaat:
|
ja, joh erg praktisch.. :rolleyes:
|
Op zich vind ik dat alle drugs gelegaliseerd moeten worden. Maar niet om de staatsschuld af te lossen. Wat krijgen we straks? Mensen mag je vermoorden voor 50 000 000 Oiro zodat de staatsschuld minder word. :|
|
Citaat:
laten we massaal mensen boven de 65 een spuitje geven, en dan iets sterkers dan LSD :evil: :evil: :evil: dan hoeven we minder ziekenkosten etc. te betalen:P |
Beter idee:
hou XTC illegaal, maar start als regering XTC-labs, natuurlijk wel zó dat je niet als eigenaar te traceren bent. XTC illegaal >> prijs hoger dan XTC legaal >> staatsschuld in een half jaar afgelost :p. Ander goed plan: vervang WW door overdosis LSD (met dank aan Fgank) |
Citaat:
|
Citaat:
way to go, Plein :p |
Citaat:
Overdosis LSD (hiermee bedoel ik dus een dodelijke) is iets van 100.000 keer de normale dosis voor een degelijke trip. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor een euro? dat is nog wel te doen :p |
Citaat:
|
Citaat:
..t was een groffe schatting Even gezocht naar reverentie (erowid natuurlijk): Citaat:
|
zo he hagelslag!!!!! v
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |