![]() |
S.com screensaver/wallpaper
Misschien is het een leuk ideetje om een scholieren.com wallpaper of screensaver in elkaar te zetten? Dan kunnen vrienden ide op bezoek komen gelijk zien dat je bij s.com forumt.
|
Ik denk dat S.com al wel genoeg bezoekers heeft.
Hoe zou jij de screensaver/wallpaper dan in willen vullen? |
Ik geloof dat er op onzin af en toe een soort forumkalender/wallpaper gemaakt word. Als je een beetje handig bent is zelf een wallpaper maken helemaal niet zo moeilijk.
|
Citaat:
|
Ik schaam me al dood als mensen hier op bezoek komen en zien dat ik zo'n forum als startpagina heb ;)
|
Citaat:
|
Zo'n screensaver is niet moeilijk te maken, maar wat wil je er concreet in hebben dan?
|
Citaat:
Lang leve de about:blank. :) |
Citaat:
|
:eek:
|
Wat een onzin. Welke loser wil nou een wallpaper met dat afzichtelijke geel erop :s
|
Hehe, hoe verslaafd ben je dan? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
www.nijntje.nl ownt harder |
"kijk eens vrinden, dit is een mooie achtergrond van het scholieren.com forum. Helemaal gratis af te halen op die fijne site"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met een marquee banlijst ofzo. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan heb je geen banlijst meer nodig.
|
wat een onzin
|
maak er dan zelf 1, post em hier, en ieder1 is blij :s
|
Je kan 'm ook als startpagina instellen.
|
...of als actieve webpagina.
Kopieer dit in kladblok: <html> <body bgcolor='#ababab'> <iframe src='http://forum.scholieren.com' width='100%' height='100%'></iframe> </body> </html> Sla de file op als forum.html ofzo, en dan dat bestand als achtergrond instellen :) Lijkt mij nogal nutteloos :p PS Deze code is niet W3C-compatible, daar ben ik te lui voor. |
Wel creatief ja, maar hij blijft steeds hangen als ik hem terug wil veranderen :(
[edit]Alweer gelukt, maar dat kan ook gewoon in XP, hoef je niet zo moeilijk te doen ;) [/edit] |
Nou eerst even zeggen: ik kan geen prorammatjes schrijven. Ik zit vooral aan een screensaver te denken, waarop je kan zien wat voor opvallende posts er op s.com worden gepost. Het is technisch mogelijk om een screensaver steeds te pdaten, zie de screensaver van Radio Donna, waarbij dat ook steeds gebeurt. Ook kun je denken aan popnieuws en zo, of mensen die een andere bijdrage willen levern.
|
ik denk dat er weinig anime voor is.
|
Citaat:
|
Beetje zinloos.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me ook, dit topic is aardig uitgekauwd.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |