![]() |
hoe zie jij eruit in southpark?
hoe zou jij eruit zien in shouthpark? maak je eigen evenbeeld hier
die van mij ziet er zo uit http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/18035.jpg |
|
|
Ik kan mijn plaatje niet kopieren. Hoe doe ik dat? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
ik zal hem laten zien als ik thuis ben:)
|
|
|
|
hoe maak je een screenshot?
|
|
Citaat:
|
Ik heb geen zin om te uploaden. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben zo'n computer n00b |
:rolleyes: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okey dankjewel :)
|
Citaat:
|
Ok, ik heb constant een witte achtergrond achter het plaatje, hoe haal ik dat weg...grmmbll kutgeklooi
|
even wat duidelijkheid: de printscreenknop staat ergens boven delete, home, end, page up etc. Als je daarop hebt geklikt dan ga je naar paint, klikt op bewerken, plakken en dan kleiner maken. Je kan hem kleiner maken in paint door op dat vierkant met stippellijn te klikken, zo om je ding te gaan, rechtsklik in de figuur, knippen, nieuw (niet opslaan), en dan plakken. Je hebt hem dan geknipt in een ander bestand. Dat sla je op en dan uploaden :)
|
piserver wil me niet aanmelden :s
|
Citaat:
al denk ik dat je zelf ook al op dat geniale idee was gekomen je moet er gewooneen paar keer op drukken en wchaten, bij mij deed hij het eerst ook niet |
Citaat:
|
Dus rechtermuisknop op t plaatje, en dan print aan klikke? :confused: :confused: :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
OMG, echt lachwekkend om dit te lezen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sommige mensen snappen ook NIETS :D :p
niet lullig bedoeld hoor |
picserver is stom
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
of is het een dummy account (ik hoop het voor je). |
probeer eens dat plaatje nog een keer uit te knippen in paint (alleen dat plaatje) en dan plakken in een heel klein vakje.. van 1cm bij 1 cm ofzo, dan maakt ie 'm automatisch groter en dan heb je geen wit
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |