![]() |
PLAYEr... ??
Wat is de defenitie van een player???
Wanneer is iemand een player? |
Ik ben benieuwd.....
|
Ik vind iemand een player, als ie zoveel meisjes neemt als ie kan krijgen.
Bij mij aan de overkant woont een goede vriend van mij, die heeft elke maand wel een ander (soms 4 stuks in een maand). Op zo'n moment vind ik hem een echte player. |
Ik interpreteer het als iemand die wil presteren met zoveel mogelijk meisjes maar daar ook niet al te veel gevoelens bij heeft..
|
Tsja wanneer is iemand un player...he sannie ;)
|
Iemand die zichzelf beschouwt als gods gift to women. Complimentjes gevend, sterk naar aftershave ruikend, knipogend naar meisjes, persoon.
Maar je hebt ook nog een soort player en die heeft niet de kenmerken van de standaard player. De "normale" jongen die ook veel meisjes kan laten "kruipen" bah (n) . Ik beschouw hem als ernstig figuur. Want hem herken je niet zo gauw. |
Ik vind iemand een player als hij meisjes de indruk geeft dat hij iets voor ze voelt terwijl dat eigenlijk niet zo is.
|
Citaat:
en hij de meisjes ook zoent en min of meer 'gebruikt' om zijn zoen/sex behoeften te vervullen |
euhm, zijn players alleen maar mannelijk ofzo?!? ik ken genoeg playsters (?) hoor....
|
Citaat:
|
kvind slet toch ietsje negatiever dan player, dus in feite mogen jongens meer, zonder in een al te negatief daglicht te staan...tjah, kweet niet, ligt aan de maatschappij zeker? ;)
|
hehe ja.. Maar volgens mij voelen vrouwen toch eerder iets dan mannen. Dus kunnen zij het niet zo lang volhouden om met iemand te gaan zonder wat te voelen en het zo snel mogelijk weer uitmaken als ze een nieuwe hebben. Misschien lijkt dat zo, maar ik heb altijd het idee dat vrouwen daar, ondanks dat ze het niet altijd laten merken, eerder mee zitten.
|
Probleem is dat meiden er keer op keer voor vallen..
Player vind ik gewoon een manslet.. |
Zo van die jongens die het leuk vinden elke week met een ander te zoenen, ze mee te vragen naar bed, ze aardige hoopvolle dingetjes te vertellen en de dag erop ze niet meer zien staan.
|
Vaak, als meisjes met een player hebben gehad, hebben ze na die player weer een player. Maar ze zien het vaak niet in en maken daarom steeds dezelfde fout... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe vaak ik het ook zeg! Ja, ja, achteraf ja. *je had gelijk, het was een player*. Maar hun volgende vriendje is weer een player! :| *toef toef* *zucht* |
Als je bij de Makro voor vijf euro Dune 2000 koopt, dan ben je écht wel een player.
|
tis wel een geniaal spel! :)
|
Citaat:
En of ik hier even respect krijg :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als hij geen gevoelens voor meisjes heeft, maar wel doet alsof. En dat bij een aantal meisjes. Dat hij extreem slijmerig is en ook zal proberen met ze te zoenen en sex met ze te krijgen.
|
Ik vind een jongen een player als hij een meisje wel op de een of andere manier ziet zitten, maar dat hoeft niet veel te zijn. En hij haar dan perse voor zich moet winnen. HIj weet hoe hij het meisje moet gaan bespelen en daar maakt hij gebruik van ook. Laterna dumpt hij haar gewoon weer heel snel voor een ander meisje dat hij in zijn ooghoekjes ziet. There he goes again! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff, players zijn noobs man.
I am teh pimp. |
Citaat:
Tha one and only digital don juan! |
Citaat:
|
Citaat:
*Hail Hail* ;) |
Ik denk dat een player weinig trots heeft. :cool:
|
Citaat:
|
Ik vind het hier allemaal eigenlijk wel goede omschrijvingen. Denk dat er niet 1 goede omschreiving is, maar dat iedereen het anders ziet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |