![]() |
(foto) Kloten
Beetje kloten met de pc en deze troep kwam eruit!
http://www.uploader.forumfreakz.com/uploads/862.jpg |
Het is dat je het zelf al troep noemt.
|
:rolleyes: mooooooooooooooi:P
|
open dan geen topic fratser
|
Erg slecht.
|
wat een gare zooi.
|
ergens in de verte heeft t nog wel potentie imho, maar dit is eerder een soort van 1e opzetje/schetsje mag ik hopen :s
|
uh, de eiffeltoren vaag wit met gele letters ervoor. hmnee.
|
Citaat:
|
Heb je er een diepere betekenis mee? Ik kan het namelijk niet lezen. Wat heeft de Eiffeltoren met de tekst ervoor te maken?
|
coole text :eek:
Ik kan het wel lezen (denk ik). Ik zal het ff voor jullie vertalen , er staat: I love hot housewifes they are beautiful, my god i want to be sucked by a hot milf. Ik weet niet of die text precies klopt, maar dit zag ik erin. :) |
uh ik zie nix moois
|
Citaat:
|
hmmmmmmm
aardig wijs.... zakelijk. en wijs. |
Prachtig. Ik heb zelden zulk innovatief werk gezien.
|
Héél mooi! :rolleyes:
|
Citaat:
Vind er werkelijk geen hol aan. Schaam jezelf dat je dit durft te posten. |
jullie moeten openstaan voor vernieuwing;
elke kunststroom wordt aan het begin afgekeurd en bestempeld als lelijk.... |
Citaat:
|
als jullie het zo afschuwelijk vinden, waarom zit je het dan af te kraken, het zou leuker zijn goede kritiek te krijgen, hebben jullie geen vrienden ofzo om langs te gaan in plaats van vervelend te doen?
|
het zijn forum-nerds...
ze hebben geen vrienden |
Citaat:
|
Citaat:
ipv zoiets lelijks te maken en het hier te posten ? :confused: Wil je zeggen dat je het zelf zo geweldig vind dan ? |
Citaat:
|
kan die jonge best in zn waarde laten, ik vind het wel cool dat je als 12-jarige met dit soort dingen bezig bent, blijf porberen en kloten met die programma's om je skils uit te breiden zou ik zeggen
|
het ziet er iig wel intelligenter uit dan pigs n flowers :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet in ieder geval zeggen dat ik blij ben dat het geen foto is van een stel kloten... :eek:
|
Citaat:
3 bloemetjes en een varkentje, leg eens uit dan :o |
Citaat:
|
Citaat:
end of story PERIOD :mad: |
Citaat:
Ik onthou mij van verder inhoudelijk commentaar. |
Slotje?
Hij weet nu wel dat het niet echt hoogstaad is, dat hij de hele onduidelijke foto moet verandere voor iets anders, de kleuren aan elkaar moet aanpassen, en niet zo raar moet reageren op kritiek, en dat forum-nerds geen vrienden hebben.. redenen genoeg dunkt me.. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien wel 4 :rolleyes: |
Weer genoeg onzin voor nu.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |