![]() |
poloshirts
ze liggen weer volop in de winkel polo's, je weet wel van die t-shirtjes met kraagjes. ik vind ze best leuk maar veel mensen niet.. en jullie?
|
Polo's zijn gewoon klassiek, altijd goed, maar niet bijzonder.
|
Zolang ze niet zijn bedrukt met "lollige teksten" of weet ik veel, prima... maar ga er geen 5 over elkaar dragen... of constant de kraag omhoog :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke winkels kijk je dan lieverd?
|
meestal h&m en coolcat
|
Citaat:
:nono: |
Ik vind vooral de strakke jaren 60/70 polo's met veel streepjes mooi, ik vind regelmatig nog mooie authentieke polo's in tweede hands shops e.d.
|
Gaan we nu voor ieder kledingstuk een apart topic openen?
|
Citaat:
Maar iig, ík vind polo's wel leuk, niet dat ik er veel heb ofzo, maar ik vind ze gewoon mooi en dan met die streepjes erbij :) |
het slaat wel ergens op. het is algemeen bekend wat voor n volk er bij de Coolcat komt.Dat ze nu een Polkadotafdeling hebben maakt ze nog niet hip hoor....
|
Wel leuk, lekker casual. Maar niet met driedubbele opstaande kragen.
|
ik vind polo's super.ik draag ze ook veel. En dus wél met de kraag omhoog he :)
|
vreselijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaaa want de felgele helm past mooi bij de Helly Hansen jas :rolleyes: :D en dan combineert Mariska haar kuif met een knotje en haar gouden-naam-ketting met een Otazu (y)
|
Heb echt superveel polootjes, van knalgroen tot zuurstokroze (y)
Oja en gestreepte ook natuurlijk. Polo's met grote kragen en normale, met knoopsluiting, ritsluiting of geen sluiting, allemaal goed:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
sommige polo's kunnen best maar honderd over elkaar :nono: of met die overdreven grote strepen :nono: of met kraagje omhoog is nogal fout
|
Ik fiets trouwens het liefste met mijn roze polo door een flinke achterstandswijk..., heel goed voor je conditie als erop eens 10 dobermans en 3 opeltjes je achterna racen ;)
|
Citaat:
|
Mooi, klassiek inderdaad. Ik draag ze nog steeds. Liefst wel getailleerd trouwens.
|
Citaat:
|
Ik draag ze zelf niet (en ik denk ook niet dat dat snel zal gebeuren) maar bij sommige mensen staat het wel oke.
|
Citaat:
En omhoog vind ik zo 'lacoste-achtig'... |
:rolleyes:
|
Het zal niemand verbazen dat ik een groot voorstander ben van polo's. Het liefste draag ik gewoon een roze of een lichblauwe. (y)
btw ik doe de kraag bijna nooit omhoog. En ik draag er ook geen drie over elkaar(dat zou ook wel warm worden. |
in eerste instantie Yeg maar soms kan het mooi staan bij iemand
|
3 polo's over elkaar en dan alle kragen omhoog!
:rolleyes: |
Citaat:
|
awww kraagjes.... (n)
|
Citaat:
|
rugbypolo's vind ik het leukst:) want die hebben streepjes(y) fred perry en ld polo;s kunnen niet! tommy billvinger is niet mijn merk! ralph lauren kan best, mits hij een beetje strak zit!(y)
|
en dan allemaal de kragen omhoog :D we worden kakkers :D
|
Citaat:
|
Citaat:
onn topic --> het is toch zo, kakkers hebben hun kraag altijd omhoog.. of is dat gewoon stoer? |
Kledingstukken zonder kraag zijn eigenlijk ondergoed.
|
ik heb ook verschillende polo's heb er vandaag nog een lichtblauwe gekocht!
als ik een roze zou dragen, kom ik met een bloot bovenlijf terug en een blauw oog denk ik :p...alhoewel het de mode schijnt te zijn voor de mannen : shrug :. ik doe kraag altijd omlaag staat klassieker/mooier doe alleen de kraag van sommige hemden omhoog! |
Citaat:
(sorry stomme doordenker :D) |
Ik draag zowat altijd polo's. Polo's roeleren. Alleen dan wil ik er geen merktekentjes op hebben staan. Gewoon egaal zonder nonsens.
|
Ik vind polo's eigenlijk alleen lekker in de zomer. Met korte mouwen en het liefst van een dun, luchtdoorlatend stofje.
|
ik draag heel af en toe een simpele polo, maar dan wel een zwarte. Vind het altijd wel leuk staan op een wijde broek, met slippers eronder oid. Dus wel echt zomers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |