![]() |
reunion
ik geloof niet daar hier al een topic over is. winnaars van het songfestival in nederland is dus reunion met without you.. best een leuk liedje vind ik :D
|
het liedje is kut.
judith had wat mij betrefd wel mogen winnen maar ach een stelletje overactende gays die gaye muziek de wereld inslingeren een gaye combinatie. |
is dat niet altijd met die songfestivals?
|
Vind het liedje ook wel ok. Paar leuke hooks ertussenin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nummer lijkt verdacht veel op een ander nummer, kan even niet op de titel komen.
|
Citaat:
|
Ik las net dat ze misschien toch niet door mogen, omdat het nummer teveel zou lijken op een ander nummer ofzo..
Ik heb het nog niet gehoord :) |
ik was voor de laatste
voor die anja want dat is de lerares van mijn zusje we hebben ook heel vaak gebeld blijheid. |
mississippi miss.
:confused: :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
10x hetzelfde herhalen. |
nah ik ging wel aan het einde heel blij met mijn zusje het dansje nadoen.
en eigenlijk belden we zo vaak omdat we de reis wouden winnen maar helaas. |
Citaat:
zowieso ik acht de kans dat bush zich bekeerd tot de islam groter dan dat je die prijs wint hoor....... |
ik geef nooit de hoop op.
|
the lion sleep tonight lijkt het op vindt ik.
maarja dat zal wel aan mij liggen :| |
Ik vond die jongens en het nummer eigelijk allebei wel cool.. Maarja dat zal wel aan mij liggen.. :p
Eigelijk had ik gehoopt dat Charly zou winnen.. :o (Nee, niet alleen vanwege zijn uiterlijk.. :p ) |
Citaat:
haha ja lijkt het ook.... ah wieeee ieieie a wieawamaoeeeee lijkt best wel op without yoooouuuuuuuuoooooouuuhoehoehoeoeeeeeeeeee tog? |
Citaat:
Dus.. |
Extreme - More Than Words
Daar lijkt het op. |
ja precies, daar lijkt het wel op. maar niet storend vind ik. want dit liedje, without you, is ronduit bagger. dat zegt overigens niets over die gitarist, want dat is een geile stoot. met een kutstemmetje, dat wel. ach ja, peter andre is ook weer terug dus wat maakt het allemaal ook uit. de wereld is toch aan vernietiging toe als je t mij vraagt. gelukkig vraagt niemand mij ooit wat.
oehoehoehwwww misturiejus guhl moef jor baadie kloos toe maajn |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Yellow Pearl was best muzikaal opzich. Judith ook wel. De rest echt drie keer niks.
|
kut, maar wel enthousiast.....
ik vond die kerel van yellow pearl zooo lekker.... maar ja, wel weer commercieel (hun single komt uit en ze hebben een contract met HEnk JAn van Idols...) |
ja, yellow pearl was ook wel okee, leuk catchy liedje, maar wat waren ze arrogant! vooral die zanger... echt zo van: okee, als wij niet winnen is de rest gek. en wat ik ook al zo vaag vond is dat de jury voor mississisisisisisisipi miss koos, ook al vonden ze het 'kabouter plop niveau' ...
|
Citaat:
|
Er was 1 gaaf nummer bij van een zangeres met zwart krullhaar. Die had moeten winnen, want dat nummer was mooi.
Dat "Mississippi Miss" was echt slecht. Wel mooi dat sommige liedjes 'te goed' waren volgens de jury. Net of alle kijkers van dat songfestival laag begaaft zijn :| . |
Citaat:
|
Ik vond die drummer van Yellow Pearl irritant.
|
wat een gare kop had die gast ook! ik dacht echt van... kruising tussen een olifant en een gorilla ofzo??? :confused:
|
Ja, die leek inderdaad op de bassist van Metallica ja. Ik vond image van die band fout en 't geluid ook aangezien je vooral de zanger hoorde en die K*T zong.
|
Ik vond het wel aardig. Niet geweldig, maar dat waren ze vond ik geen van allen. We zullen vast wel wee ergens in de onderkant van de middenmoot zitten. Maar we zullen zien.
|
hahahahaha heb me ook rot gelachen om bas en joel
als je niks meer te doen hebt kun je altijd nog dat soort doelloze crap gaan doen en de jury had gelijk maar ik snapte ook niet helemaal waarom ze die mississipi shit zoveel punten gaven en idd waarom waren die 2 hele goeie weer te goed dan winnen ze toch juist? :confused: |
Citaat:
Bas en Joël waren gewoon niet goed, alhoewel ik het best wel een leuk liedje vond :o. De zanger van Yellow Pearl was slecht, je kon hem niet goed boven de muziek uit horen komen. Verder was dat écht wel een lekker nummer. Maar niets voor het songfestival... helaas! Persoonlijk vond ik Charly het meest geschikt om naar Istanbul te gaan. Hij zong gewoon een redelijk nummer, dat in je kop blijft zitten. Een stuk beter dan MM. Dat zou het ook wel goed in het buitenland doen denk ik. Achjah... nu eerst maar eens zien dat we écht mee mogen doen. |
nja de enige reden waarom chipz en k3 zo goed in de markt liggen is omdat er zoveel kinderen helemaal gek van zijn
maar die zijn dan al lang naar bed tijdens dat song festival. |
Het had weinig uitgemaakt welke ze uitverkoren hadden, alle 10 waren behoorlijk brak... Dus dit jaar wint Irak ofzo.
Knipoog. |
Ik vond dat Bas & Joël het nog best aardig deden zo a capella. Echt knap en die geluiden erachter waren soms wat irritant, maar het is wel opvallend en erg knap en origineel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat nummer was zeker ook niet slecht! Lekker duidelijke,vrolijke melodie enzo. Ik mag dat nummer wel. Ach ja, Reunion... ik vind ze best OK hoor. |
Citaat:
Ik moet toegeven dat ik zelf ook wel favoriet ben van de "!!!!!!!" maar dat is gewoon om de onserieusheid aan te geven van de zin. |
metal. waarom. besteed. jij. aandacht. aan. mij.
:rolleyes: |
Citaat:
en en en. |
ik wist wel dat er gereageerd werdt! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |