![]() |
Hoeveel koste je kaartje voor The lord of the rings?
Ja, idd, ik moet een PO M&O maken, (de marketing van The lord of the rings) en nou moet ik daarvoor weten wat zo'n bioscoopkaartje gemiddeld koste. De mijne was 9 Euro.
|
2 weken geleden in Pathe Rotterdam: 5,50 (euro's).. terwijl ik daarvoor (2 maanden) geleden ook iets 9 euro kwijt was..
|
dat was nog 17.50
gewoon de weekendprijs :) |
Citaat:
|
8 euro
|
€ 7,50
|
die van mij kostte volgens mij € 8 :)
|
€7,50
|
21 gulden Service Bios in Weert :)
|
f17,50
gewone woensdagavond-voorpremiere-standaardprijs-iets :) |
Ehhhhh, 16.00uur vrijdag 21 december in Pathe Eindhoven. Geen idee wat het tarief toen was.... :o
|
8 euro
|
eerste keer (27 dec 2001) F 19.50
tweede keer E 8.- geloof ik.. (in eind feb) |
rond 8 euro
|
Eind december iets van f19,-
|
wha iets van f20,50 geloof ik in december ergens
|
ik heb m gewoon op 2 cd roms staan dvd kwaliteit met div-x codec,helemaal geen ENE EURO:D :D :p :p :p :p
|
7 euro ofzo:confused:
|
Citaat:
m'n kaartje zal ook wel iets van 8 euro geweest zijn, kweet iig nog dat het best duur was |
Citaat:
Citaat:
Zo dus jij hebt een kaartje met DVD-kwaliteit op 2 cd's staan. :p |
€6,60
|
7,5 euro ofzo
|
8 euro
|
Januari in Deventer €8.20
vorige week in Arhnem €8.60 |
eerst €6.81 (3 januari)
daarna € 7.60 (half januari) en laatst €5.50 |
€9,05....afzetters:mad: :mad:
|
Citaat:
|
5 euro? DEAL!
|
7 euro, january. Lumiere in Rotterdam (draaide niet in schouwburg plein die week, jammer genoeg)
|
€ 8
|
coolkast moet je me wel 2 cdtjes geven he en je moet wel al een DIVX codec hebben voor media player:D
|
Citaat:
|
:o :D
|
paar uur download tijd :confused: :D, en 1.9 gig hd ruimte :D
|
11 GULDEN maar we zaten wel op de eerste rij
|
oh 2 cdtjes vind ik nog steeds top, wa's een DIVX-code? Is dat met die bescherming van win XP? (probeerde gisterennl. een cd met mp3tjes af te spelen op mijn nieuwe (winXP)computer en daar was ie t niet mee eens :/
Oh en Stff.. Voor mij - met mn telefooninternet - wordt het een paar MAANDEN downloadtijd :o :mad: HM een klasgenoot heeft m op zijn HD staan EN hij heeft een dvd-brander :D .. maar hij wil E 20.- :/ |
€ 16,50 :o :mad: (n)
Maar ja, ik had het er voor over; kbetaalde met de CKVbonnen :D |
Citaat:
|
DIVX-CODEC
dat is voor je filmpies in divx DIVX=dvd kwaliteit jpeg films sofzow. maar die codec regelt alles tussen geluid en beeld en datk het zichtbaar word enzo op je pc. codec heb ik ook nog wel voor je. |
15 december voorpremiere ...fl 0,-
Ergens in de kerstvakantie ...fl 0,- En 8 februari ...fl 0,- :D Sja dat krijg je als je bij de bios werkt :cool: |
:cool: wil ik ook wel...
mijne was op een woensdagmiddag €4,30 (:D) en op zondagavond €8,- |
5 euro, ergens in frankrijk
|
Het koste me niks, me vriend betaalde het, maar ik dacht dat de kaartjes 9 euro per stuk waren....
|
€9,-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo.. volgens mij ben ik het duurste uit geweest...
ik ging er 2 keer heen en was twee keer 9 Euro 10 kwijt... :mad: :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |