![]() |
ben jij links of rechts?
tja, stem er op los
mijn antwoord: links! (overigens zal dit niet veel discusise opleveren nee ;)) |
wat bedoel je?
politiek?of met welke hand je schrijft? :confused: |
Rechts... (Tja, en dan??) :o
|
Ik schrijf met rechts, ik knip met rechts, ik plak met rechts en mijn rechterbeen loopt altijd voor.
|
bedoel je dit in politiek opzicht? Dan kan het namelijk wel een discussie opleveren. Ik ben qua handen heel erg rechts iig.
|
haha nee ik bedoel of je alles met je linker of je rechterhand doet
niets over politieke voorkeur en ja, het is voor school, kan niet de nadere toedracht van de opdracht verklappen :P |
rechts :)
|
rechts
maar er zijn tog ook mensen die met allebij de handen kunnen? |
rechtshandig en rechtsbenig
|
Ik voetbal met rechts en ik schrijf rechts.
|
uhm ligt heel erg aan wat ik aan het doen ben ;)
|
Links
|
Citaat:
|
Ik schrijf en teken rechts, maar met links gaat het ook heel aardig, toen ik klein was ging links net zo goed als rechts maar toen mocht ik niet meer met links en nu ben ik rechts gewend. Maar ik eet nog wel meestal links. Behalve soep en vla enzo, daarbij wissel ik af.
Ehm, ietsje meer rechts denk ik. Oh, ik ben ook rechts-ogig... en ik ben denk ik ietsje meer linksbenig dan rechtsbenig. Ik kan me beter afzetten op mijn linkerbeen, maar dat kan ook komen doordat die langer is, als ik me met rechts afzet dan duurt het 2 cm voordat mijn linkerbeen óók van de grond is. |
ik schrijf met rechts, maar met links open ik potjes, flessen en deuren.
|
weinig linkse mensen zeg :P ben in de minderheid.
|
ik ben rechts :) En rechtsbenig en links-ogig
|
Citaat:
|
Citaat:
hopelijk komen er nog heeeel veel stemmen bij, dis nog niet echt superrepresentatief denk ik |
links
|
guess what
|
Citaat:
|
Rechts...
Als in, rechts dragend, schrijvend en stemmend. |
Citaat:
|
rechts....
|
rechtshandig, linksbenig *ik heb een keer zon testje gedaan* en ogen enzo weet ik allemaal niet meer.
|
Alle linkse mensen zitten op N&A en de rechtse forummers zitten op DK. :o
|
Rechtshandig en redelijk tweebenig. :cool:
|
Rechtsheid.
|
links.
|
Links :)
|
Ja. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ben ook rechts btw |
Links, in beide opzichten.
|
Ik had van de zomer een documentaire gezien over het links- en rechtshandig zijn. De voorouders van de mens waren linkshandig, maar omdat de rechterhersenhelft belangrijker was (waarvoor weet ik niet) is de mens vaker rechtshandig geworden. En over een paar miljoen jaar zullen alle mensen rechtshandig zijn, als ze nog bestaan. De linkshandigen zijn dus mmin of meer minder geevolutioneerd dan rechtshandigen.
Ik ben zelf rechts. :) |
Rechthandig en rechtsbenig (als een van de weinigen uit mijn klas)
|
Ik voetbal met links en ik schrijf met links. De rest doe ik met rechts...
beetje vreemd. |
rechts... maar ik eet wel alsof ik links ben
|
Ik schrijf links en met voetballen is mijn linkerbeen beter maar de rest doe ik allemaal met rechts (eten en knippen enzo). :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat iedereen zat te zeiken over mijn Johan Derksen-image ben ik maar overgestapt, aardig he? :cool: :) |
rechts.
|
ik ben linkshandig.
linkshandige mensen zijn superieur. |
Inderdaad.
|
Citaat:
sterker nog, pretty sure dat dat onzin is. |
rechtshandig, en ik geloof linksbenig. (dat is het been waarmee ik meestal de trap op loop, maar met voetbal trap ik weer liever met rechts...)
|
Ik ben rechtshandig. :)
|
Citaat:
ikzelf ben rechts |
Ik ben rechtshandig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |