![]() |
eMule server
weet iemand nog een snelle?
|
volgens mij was iets met "prins pop " wel snel .
|
Ik denk níet dat dit toegestaan is. Volgens mij is er beslist dat linken naar illegale bestanden niet is toegestaan. Op het forum wordt daaronder ook de servers verstaan (lijkt mij, je mag ook niet linken naar een warez-site).
|
netzoals kazaa is alle p2p volgens mij legaal in NL. Dus ook links geven is niet illegaal. Alleen het aanbieden van dingen waar een copyright op rust is illegaal. :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Die doen vanalles, en de rechter heeft het niet illegaal bevonden (maw, er is nog geen uitspraak bekend). En het vreschil met eMule server is dat de beheerders van zoekmp3 er zelf mp3's in de database zet. En dat eMule de gebruikers het doen.. |
Een ed2k-link is voor mij niet hetzelfde als een hyperlink die direkt naar mogelijk illegale content leidt. Een ed2k link is alleen een vingerafdruk van een bestand dat zich op een P2P-netwerk bevindt, zoals eDonkey.
Maar @topicstarter, eMule zoekt automatisch naar nieuwe servers. Verbind naar eentje en na tijdje staat in je serverlist hoeveel users bepaalde server hebben. Klik dan op de Users kategorie zodat de servers gesorteerd worden naar het aantal users dat ze hebben. Dan staat de server met het hoogst aantal users bovenaan. |
Citaat:
Ik zie het nog wel een keer gebeuren dat de rechter inderdaad het aanbieden van ed2k links zal gaan verbieden, als er geen linkers zijn dan zijn er ook minder downloaders en daarna minder aanbieders. Precies het doel dat Brein voor ogen heeft. Geloof me, die rechter zal vást wel weer zwichten voor Brein... |
Citaat:
Alleen dit is weer nl, dus je zult wel weer gelijk hebben over brein.. :r |
Citaat:
je bedoelt probenprinz.de denk ik, die is weer terug :) heette eerst nog 'databytes' oid. maar voor eMule maakt 't geen zak uit op welke server je zit hoor, maar als je dan 'de beste server' (volgens welke methode dan ook)wilt kan ik je razorback aanraden. |
Razorback 2, Probenprinz.de (y).
|
Gelukkig zijn er ook nog mensen van de: "dit mag niet, dat mag niet generatie". :)
Thanks guys. (y) |
Citaat:
niet zeiken, je hebt al hulp gekregen, doordat je dit soort berichten post lok je ze juist uit.... kijk eerst 'ns naar de positieve dingen voordat je begint te mekkeren |
Citaat:
Citaat:
|
(n)
Citaat:
Dus sorry voor enig misverstand. En dan nu even voor de duidelijkheid; ik waardeer de positieve reacties. *Bedankt de mensen voor de posts* (y) p.s. Mensen die altijd volgens alle lullige regeltjes leven. :rolleyes: |
Citaat:
|
We gaan niet ruziën he. :)
@topicstarter, wil je nog iets weten of is je vraag beantwoord? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Serieus, ik vraag zoiets alleen om weer on-topic te gaan. Het zou kunnen dat je nog vragen had over eMule namelijk. Topics gaan niet dicht als de topicstarter antwoord heeft, en een flametopic vind ik dit niet. Alhoewel ik wel even vraag of het weer gezellig en on-topic kan als een topic uit de hand dreigt te lopen. :) |
Citaat:
Citaat:
Even off-topic: Ben je single? ;) :) |
Citaat:
Maar haar voorkeur gaat uit naar vrouwen, dus ik denk niet dat je zoveel kans hebt dan ;) |
Citaat:
|
dus.
|
Citaat:
(Ok, bij deze is dit topic rijp voor een slotje :p) |
Weet geen speciaal snelle ofzo, het hangt ook een beetje van hoeveel mensen dat bepaade bestand hebben in hoe snel de download zal plaatsvinden. Als je een snelle verbinding hebt, maar 1 andere pipo niet en dat is de enige die die file heeft, heb je er nog weinig aan ;)
Anyway, linken naar P2P is volgens mij niet illegaal. |
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo snelle server?
Als er maar 1 persoon met het bestand is wat jij wilt hebben maakt het geen bal uit of het een snelle of een langzame server is :) Toch? :o |
Citaat:
Als die server overbelast is, gaat het zoeken erg langzaam, en zullen sources van bestanden die je download ook erg langzaam doorkomen. Dus een snelle server betekent wel degelijk voordeel qua searches en downloads. |
Citaat:
Omdat je er zelf meestal zo vaag over doet ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |