![]() |
spijt
wat is het laatste wat je gedaan (of juist niet) gedaan hebt waar je nu spijt van hebt, dat je achteraf dacht, waarom deed ik het nou (niet)? nou? nou? nou? nou? vertel eens? toe dan? :p
ik heb nouja, spijt is misschien een te groot woord, maar ik ging bij middagcollege van vandaag in de pauze weg, was gewoon omdat het nog saaier was dan de actie in een aquarium waar niets in zit. maar toch spijt, want ja, als je alle colleges volgt ben je een goede student, zeggen ze altijd :P |
ik heb spijt van.....dat ik vrijdag naar dat feestje ben gegaan.. nu ben ik echt enorm ziek en ik wil beter zjin voor wintersport
|
Citaat:
Arme jet :( |
:D
nee ik was er maar tot 11 uur, en het was niet boeiend.. maar er roken menen en dat is niet goed voor mn astma :s |
spijt dat ik (voor het eerst in mn leven) heel lang op de toetsen heb geleerd....
kheb ze namelijk vet slecht gemaakt, dus het was zinloos. |
Citaat:
ontopic: ik heb nog steeds niks voor school gedaan, wat ik eigenlijk wel moet doen.. maarja geen zin :o |
Citaat:
|
Spijt is misschien een groot woord maar dat ik nog veel te weinig aan school heb gedaan
|
Is heel gek: ik kan gewoon niets bedenken waarvan ik echt spijt heb :confused:
Hmm misschien mijn profielwerkstuk (lame onderwerp) |
Ik heb ontzettend veel spijt van mijn naamsverandering. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nu spijt van dat ik niet zoveel huiswerk heb gemaakt als dat ik van plan was. (maar ach, heb de hele vakantie nog) |
Citaat:
ikzelf heb spijt van een uitspraak die ik in een ver verleden heb gedaan en die me nu achtervolgt :| (maar het is niet zo erg als het klinkt) ;) |
Ik heb spijt van het smsje dat ik even geleden naar mijn (nu nog) vriend heb gestuurd.
We hebben een soort van ruzie en ik heb een, iets te bot, smsje gestuurd.. waar ik nu spijt van heb, want ik heb het denk ik alleen maar erger gemaakt... WAT TE DOEN? :confused: :( |
wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was:)
|
Ik ben maandagmiddag niet naar college gegaan. Wel dom, maar geen spijt van. :) Misschien krijg ik spijt als ik donderdag weer niet ga. :o
|
Soms heb ik spijt dat ik leef zoals ik nu leef...
|
Dat ik me hier heb aangemeld...
|
Citaat:
|
Dat ik het bieb-meisje niet aangesproken heb vorige week maandag. I fucked up.
|
Citaat:
Join the club.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ik vanavond geen carnaval ga vieren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nergens spijt van :)
|
Citaat:
|
Citaat:
gwn platneuken joh ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
gasten, beginnen jullie nu alweer?! Kom op zeg... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nie zo verlegen zijn allemaal als ze je echt leuk vinden dan is het kassa :P en anders schijt aan dan zoek je maar weer een ander :D |
Citaat:
so plize stfu |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nooit geschoten is altijd mis ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
naja spijt, nee maar was wel beter geweest als ik gistern toch was gegaan :) om te laten zien dat ik wel lief ben ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
@hasseltboy: ja. <3 |
Citaat:
zelf niemand kunnen krijgen en dan andere mensen afzeiken:) nerd (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |