![]() |
Nieuw Anime Topic..
Maar welke serie''s kijken jullie op het moment ??
Ik kijk momenteel: Naruto, hoe verassend, dit is geloof ik nu al 1 van populairste anime serie.. http://www.einnova.com/dream/naruto.jpg Full Metal Alchemist, deze is nog redelijk nieuw, in Japan komt iedere week een nieuwe aflevering. Is zeker de moeite waard om te kijken.. http://www.anime-revenge.net/images2...HEMIST_BIS.jpg Peace Maker Kurogane, samurai''s op hun best :D. Wel heel erg dramatisch en historisch, maar dat is alleen maar goed voor je Japanse geschiedenis :D.. http://home.wanadoo.nl/i.d/peacemaker06.jpg Chrno Crusade, een serie van de maker van Crono Cross en Chrono Trigger. Lekker veel fantasy en actie.. http://vorfeed.dragonpalace.net/crusade/images/cc_cover Ook ben ik nu bezig met Noir, die had ik al een tijdje op mijn pc staan, alleen t/m episode 15.. Verhaal is best ziek, Japanners kunnen leuken plotten verzinnen, met verwijzingen naar westerse religie etc.. http://www20.brinkster.com/celticcross/noir.jpg |
Naruto is verslavend. (ep 71 :eek: )
Full Metal Alchemist is erg gaaf. Verder kijk ik nog of Paranoia Agent nog wat wordt, Satoshi Kon kon me bij millenium actress net niet overhalen. En Wolf's Rain, laatste 2 afleveringen horen binnenkort uit te komen. |
Lol ik, compleet nieuw @ anime vorige maand, had drie series gekozen om te kijken (aan de hand van beschrijvingen, korte samenvattingen e.d.) Laten het nu exact die eerste drie zijn die je beschrijft :D
|
nu even geen series, maar morgen ga ik spirited away kijken mooie film :p
|
Ga ook aan Naruto beginnen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Geen enkele ;/
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Vooral die nieuwe van Full Metal Alchemist is ook erg stoer.. |
Naruto
Full Metal Alchemist .Hack sign volg ik momenteel, en kben net begonnen aan Mezzo DSA. Is Chrono crusade een beetje phat? Het eindliedje van naruto is zo vet :cool: Raiko - alive |
Naruto :cool: ik ben te verslaafd gewoon... echt erg!!:D
Heb de manga ook al 3 keer helemaal gelezen... het verhaal is echt briljant en al die jutsus en de echt goed uitgedachte gevechten... (y) de stijl is ook origineel en de humor is ook geweldig:D ja... ik wil ook in een hidden village leven :cool: |
Citaat:
|
ik vind dat 1e openings liedje wel stoer beginnen... maar voor de rest kijk ik die eigenlijk nooit :o wil zo snel mogelijk naar het filmpje:P
|
Bij Naruto is het beginliedje (allemaal) 1:30 exact, die skip ik vaak door, maar soms MOET ik gewoon ff luisteren :D
|
Citaat:
(karaoke rulez :P) |
Citaat:
En in heb ook nog een ova van Hack gezien, in de echte wereld speelt dat af, wel dope.. Chrno Crusade is wel cool jah, actie is zeker wel top (Y).. |
Wat vonden jullie van de naruto special? :o
|
Tsjah gewoon 2 afleveringen achter elkaar..
Maar het was zeker wel dope.. Sasuke de gekste :D.. |
waar halen julie die anime vandaan?
ps: is naruto met engelse ondertiteling? of gewoon japans |
Downloaden met Bittorrent..
klik hier voor een site met bittorrent downloads van deze series.. Meestal is het engels ondertiteld, tenzij achter de file naam RAW staat, dan is het niet ondertiteld (dat kost meestal een dag of 2 voor de fansubbers om te maken).. |
Alleen Naruto volg ik nu nog effe, ben een beetje bij aflevering 56 blijven haken.
|
Het spreekt trouwens voor zich dat dit de 2 beste naruto afleveringen waren.
geschat welke het was, omdat sommige fansubs anders nummers hanteren: Naruto 47: Het gevecht van Rock Lee tegen Gaara. God wat komt lee daar uit de onverwachtse hoek met z'n snelheid. Die muziek opeens erbij is ook erg vet gedaan, en met de beelden geeft de tekenaar je echt een gevoel van snelheid, als lee aanvalt Naruto 70: Als die kleine hond tegenover Shikamaru zit, en hem zegt dat als hij meewerkt dat hij zijn poot aan mag raken :D Citaat:
|
Lee vs Gaara is duidelijk 1 van mijn favo battles..
Maar aan het begin met Zabuza vs Kakeshi (1ste battle).. Die was ook redelijk bruut, met die water Jutsu's van Zabuza.. En die hond is dope :D.. |
Citaat:
|
"RAAAAAAAAAHHHH YOU ACT SO 'COOL', I CAN'T STAND IT!!"
en die hond rulez :D |
Momenteel ben ik Rurouni Kenshin aan 't kijken :)
ook zeer mooi (y) |
Citaat:
|
Citaat:
duidelijk Sasuke! :)
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
ze hebben hierboven gelijk:D
maarre... had je eigenlijk wel moeten weten :nono: vind het 1 van de vetste stukken uit de hele serie :cool: |
ik zie het ECHT niet :p
|
oh jawel.
drugs are bad |
Citaat:
|
|
ik heb gisteravond Hand Maid May zitten kijken
:D |
Citaat:
t zou een schande zijn geweest als je het helder niet had gezien;) maar oké nu heb je wel goed exccuus denk ik :cool: |
mmkay?
|
reveredwin, heb je ook nog anime-shit op cd of zo? :)
|
Citaat:
Ik ga denk ik maar eens beginnen met Naruto :) |
Citaat:
|
AJ brand 25 naruto episodes per dvd.
1 dvd: 7,50 incl. verzendkosten. Komtumaar met de bestellingen. (Incl. Covers) |
Dat klinkt nog geeneens zo slecht. Doe je ook andere series?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn het een beetje goede kwaliteit? Met ondertitelingen? |
Citaat:
Helaas doet [KAA] geen naruto :( Dus dan maar Anb&AonE |
Ja ik doe alles ongeveer.. en eh naruto is engelse subs, zoals ze ook te downen zijn... viewable op je pc.
Geef me je wishlist via pm he.. of msn natuurlijk. |
Nou, dan zou ik graag de [KAA]Full metal panic! fumoffu willen hebben :cool:
maar dan wel die van kaa. |
Citaat:
Maar van de naruto eps is ANBU-AonE natuurlijk de allerbeste....beste subs...en verreweg de beste kwaliteit. ff ter verduidelijking: animesuki.com heeft alleen maar legale (ongelicenceerd in amerika) anime... Zelf ben ik een Naruto addict...en ook helemaal gek van de .hack// serie (heb alle DVDs) Kep pas geleden Noir gezien...en dat beviel me prima.. kgaat binnenkort Wolfs Rain kijken...staat al weken op mn PC... Ik zou alleen willen dat ik een DVD fikker had....kep nu zo'n 100GB aan anime op mn HDD staan...en dat zijn HEEL veel 700MB CDs...(zo'n 3 eps per CD ofsow...) |
Citaat:
Echt dubbel gelegen bij elke episode.. Maar die DVD's zijn wel chill, ik bestel dan wel 3 Naruto DVD's, wanneer episode 75 uit is.. Scheelt me weer een hoop cd''s.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |