![]() |
Jamie Oliver
Een serie over Jamie Oliver is net afgelopen en ik ben werkelijk helemaal fan van hem! Nu blijkt dat hij een restaurant begint in Amsterdam, waar kansarme jongeren onderwijs kunnen krijgen. Nu ben ik niet kansarm, dus ik zal daar wel niet te terecht komen, maar zijn er meer mensen die hem heel leuk vinden??? En: weet iemand waar zijn boeken het goedkoopst worden verkocht?? (want, ik ben wel fan, maar mijn rekening is niet zo heel erg flexibel.. ;) )
|
Ik vind 'm wel cool, maar fan ben ik nou ook were niet :).
En laatst zag ik een boek van hem bij De Slegte liggen, geen idee hoe duur het was maar vast wel goedkoper dan in de meeste boekhandels. |
Ik ken hem niet zo goed, maar wat ik van hem gezien heb vond ik wel sympathiek.
|
Ik heb hem ooit wel eens zien koken (in zo'n tv programma), ik vond hem niet speciaal maar wel leuk om hem zo te zien koken :D
|
'k Geloof dat mn moeder daar net een boek van heeft gekocht.. maar verder zegt het me eigenlijk niets :o
|
Ik heb dat programma wel gevolgd, maar niet voor Jamie Oliver.
Vond hem nogal onsymphatiek overkomen. Weet ook niet precies waarom. |
Het is toch jammer dat je hem zèlf nooit een koksmuts ziet dragen.
Ik vind die 'kansarme' jongeren maar debielen, als je ziet hoe verschrikkelijk veel die sukkels fout deden. Terwijl die kerel het al twee keer had voorgedaan. (n) |
Citaat:
|
Ik kijk vaak naar zijn tv programma... Over 1,5 week moet ik 2 weken lang achter elkaar voor me zelf zorgen ( en voor broer )... Maar het zal ben ik bang nooit zo lekker worden als Jamie's eten;)
|
Vond t een heel leuk programma, vind t jammer dat het is afgelopen.
Ik vond t juist hardstikke goed van Jamie dat hij die jongeren hielp, maar hij had wel heel veel geduld met ze! Als hij zn restaurant in Adam heeft geopend kom ik zeker een keertje eten, maar dat zal vast veel te duur zijn :( |
ja ach, commercieel succesje, meer n show man die met zn slissende tongval op TV meer boeken in de winkels probeert te verkopen,maar goed ik kan mis zitten wie weet is ie o zo sympathiek...
|
Citaat:
Ik vind z'n shows trouwens wel leuker zonder die jongeren. (niet bot bedoeld) |
Ik vind hem wel leuk, zijn recepten zijn ook makkelijk om te maken enzo. Pas nog iets met m'n vader gemaakt, erg leuk om te doen... en die boeken van hem zijn ook nog eens erg mooi :)
|
Ik vond het op zich wel een leuk programma. Het was wel leuk om die "opleiding" van die jongeren te volgen en zien hoe ze (meestal) vooruitgang boekten.
Jamie Oliver vond ik trouwens ook wel sympathiek overkomen. |
Mjah, hij wasd niet voortdurend lief in die serie, maar als hij dat wel was geweest dan was het hele project waarschijnlijk mislukt want de jongeren die meededen zijn nu eenmaal niet het soort types dat uit zichzelf verstandige keuzes maakt enzo.
|
Ik vond hem nog erg mild in dat programma, er waren jongeren bij die echt de helft van de tijd niet kwamen opdagen!
Of ze liepen te zeiken of gingen gewoon roken terwijl ze net een hele belnagrijke opdracht hadden (Kerryann). Ik had ze er allang uitgekicked. Verder ben ik ook fan, jammer dat zijn kookprogramma's niet meer worden uitgezonden :( die boeken zijn ook echt leuk, heb er 2 hier. |
Het is meer een entertainer dan echt kok. Ook als je zijn boek bekijkt er staan leuke maar vooral simpele gerechten in. Persoonlijk vind ik Gordon Ramsay een veel betere kok qua smaak en orginaliteit.
Maar als je echt een mooi boek van een Nederlandse kok wil halen moet je dat van Cees Helder - Parkheuvel halen. :) |
ja ik vond dat progaama echt supper. Ik keek het ook heel erg veel. Vind het jammer dat het afgelopen is. Supper fan ben ik niet... vind hem wel grappig maar meer niet.
|
ja ik geef het ook toe, Jamie Oliver is leuk en zn programma's ook :)
|
Ik heb het programma wel gevolgd, want dat vond ik echt heel leuk :cool: M'n moeder heeft geloof ik wel een kookboek van hem, maar volgens mij heeft ze er nog nooit wat uit gehaald :o Binnenkort maar eens verandering in brengen ;)
|
Citaat:
|
Jami Oliver... top-tv-kok. charismatisch, vlotte babbel, coole recepten.
HET tover recept voor een succes ala Jami Oliver. Absoluut niks mis met die dude. Alleen zijn kookboeken.... Als groente en fruit verkoper zeg ik dit: Een HEL !! snufje dit, beetje dat, dingetje suz.... Als een klant met zo;n boek aankomt weet ie niet anders dan aan mij dat soort hoeveelheden te vragen. Niet leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
jamie oliver vind ik trouwens een leuk persoon (y) je kunt duidelijk zien dat ie er plezier in heeft en dat vind ik wel 1 van de belangrijkste dingen
ik zou niet zo snel een recept van 'm maken, gewoonweg omdat de meeste dingen me niet zo lekker lijken (ok, klinkt bekrompen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
jamie oliver vind ik op zich niet zo heel bijzonder maar zijn programma was wel geinig (y) zelf ga ik zijn gerechten nie maken, het is veelste moeilijk voor mij
Trouwens volgens mij ging hij met de restaurant met gewone koks werken en niet met kansarme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooooh die serie is geweldig. Jammer dat hij nu al over is. I love Jamie ;) In juni ga ik een paar dagen naar Londen EN een keer naar hun restaurant Fifteen. Can't wait :o
|
Jamie Oliver ownt.
|
Citaat:
|
is sexy :cool:
|
Citaat:
|
op zaterdagochtend komt er een kookprogramma op de BBC vanaf 11 uur geloof ik en daar komt jamie oliver ook altijd een half uurtje in
|
Citaat:
|
Jamie <3 en zijn recepten zijn ook wel goed :)
|
http://images-eu.amazon.com/images/P...3.LZZZZZZZ.jpg
is wel coole gast, volg zelf horeca - richting, en de dingen die hij zegt zijn wel "goed gevonden" |
wat is dat voor DVD? hebbuh! :D
|
JAMIE JAMIE JAMIE is (y) :D haha dat programma over z'n restaurant was echt coolie joolie ( shin chan) haha en op belgie en bbc komen ook programma's van hem trouwens.. :D
|
Wij hebben dat kookboek van hem en daar staan echt lekkere dingen in. (y)
Leuk detail: hij geen nooit hoeveelheden aan, maar alstijd zo van 'een handje dit' en 'een snufje dat' echt helemaal naar eigen inzicht moet je alles er dus ingooien :D |
Hij is de neef van een vriend van mij :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |