![]() |
speed en leren
dilemma, dilemma.... ik moet werken aan een belangrijk verslag voor school, natuurlijk te laat begonnen en ik denk dat ik vannacht door moet.
om het iets makkelijker te maken overweeg ik speed te snuiven.... wat denk jij; helpt dit of werkt het averechts |
ik zou eerder zeggen dat je veel koffie moet zuipen. Want met speed ben je zwaar onder invloed en dan blijft niet altijd alles goed hangen
|
Ik weet niet hoe dit bij jou zou vallen, maar bij mij doet dat het altijd erg slecht. Het wordt warrig.
Ik zou ook zeggen, veel koffie. |
oke.... daarom m vroeg ik het ook, ik wordt er namelijk meestal hyperdepyper van en actief (ben nu zo ongelooflijk moe!)
maar ja, misschien als ik nu hard bezig g dat ik het ook wel wat eerder af heb |
beter gewoon koffie of red bull of desnoods herbals....
speeds is wel erg veel van ut goeie he....maarja das maar net hoe je het ervaart. |
kun je je door speed niet minder goed concetreren? (nooit op)
edit: ow wacht staat op drugsinfo dat door speed je concentratie juist toeneemt |
Ik zeg: fuck it, ga gewoon zo lang door als je kan, en ga dan gewoon slapen. Geen school zal van je verlangen dat je aan de shit gaat om werkstukjes af te maken (n)
|
school verwacht het ook niet van me, ik had het spul alleen al in huis voor komende vakantie..... maar gelukkig ben ik nu klaar en komt het dus allemaal goed (naja, heb het wel afgeraffeld)
|
Citaat:
|
:o Ikzelf doe het vaak wel op die manier... Echter, ik ga niemand aanmoedigen dit voorbeeld op te volgen.
|
Citaat:
Jij hoort zeker 's pap ook niet praten nu? Maar ik ben 't met eXo eens, al zou ik 't nog wat extremer doen. Gewoon met jezelf afspreken, ik werk tot 22:00 OID. Als het dan niet af is dan is dat jammer. Volgende keer maar eerder beginnen. |
Citaat:
juist, werkt prima! Toetsen leer ik soms ook zo... Maar da´s misschien heel persoonlijk (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |