![]() |
kickboxen
hej, ik doe sinds kort aan kickboxen (heel gaaf) maareh mn handen, vooral knokkels, liggen telkens weer open door schuren van die grote bokshandschoenen
weet iemand wat ik kan doen om open handen kan voorkomen??? tis niet echt fijn.... |
intapen.
of beter: trainen tegen muur. vooralnu buiten als eht koud is, harden die handen ;) |
Citaat:
|
tjsah we slaan ook niet tegen muur,maar tegen 'zakken' so ongeveer. intapen lijkt me wel wat...thanx!! (y)
|
niet intapen, gewoon bandage nemen. Dat is makkelijker om/af te doen en netzo goed. En koop handschoenen die passen.
|
ja, koop handschoenen die passen :)
|
indd, kleinere handschoentjes schuren al veeeel minder (ik heb zelf ook maar 10 oz) en bandageren is makkelijker dan tapen en minder zweterig, en dat beschermt ook je polsen en je handschoenen worden er minder nat van (y)
|
ja met intapen bedoelde ik dus gewoon de bandage achtige banden die je kan kopen ;)
|
bondage praktijken?
|
Meestal gaat het 1x kapot en daarna wordt het wel minder, teminste als je zonder handschoenen doet.Anders moetje heel iets vaseline ofzo op je knokkels smeren zodat het minder snel open schuurt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |