![]() |
wat moet ik doen???
ik weet niet of dit hier helemaal thuis hoort maar ja.
mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 4 was, met mij biologische vader heb ik helmaal geen contact meer en dat wil ook niet maar het probleem is dat ik mij oma zo erg mis. Ze is dus de moeder van mijn vader. met haar heb ik nog wel een tijdje contact gehad. tot m'n 5e sliep ik wel eens bij haar maar me vader heeft me een paar keer geprobeert te ontvoeren dus mocht ik er niet meer heen. Daarna stuurde ze nog vaak kaartjes maar sinds m'n 10de heb ik nooit meer wat van haar gehoort. Me moeder weet niet waar ze is(zegt ze) en ik weet eigelijk niet eens meer of ze leeft. Ik weet haar naam wel maar via intenet en de telefoon gids wordt ik ook niets wijzer. Weert iemand wat ik moet doen! |
allereerst wil ik even kwijt dat ik echt rot voor je vind.
Ik zou verder weinig manieren weten waarop je met je oma in contact kan komen, ken je verder ook geen familieleden van je vaders kant? Mss dat zij je kunnen helpen. Heel veel succes enzo |
Nee ik heb helmaal gen contact met zijbn kant van de familie, ik heb zlef een snichtje van mijn leeftijd maar die heb ik ook nooit meer gezien :(. ik voel me ook schuldig ik heb vaak zoiets van ik moet haar NU zoeken want misschien gaat ze binnekort dood en dan voel ik me heel me leven schuldig. ik weet gewoon niet hoe ik haar moet vinden.
|
Citaat:
|
Er zijn speciale Internetsites waar je, als je iemand zoekt, een oproepje kunt plaatsen, bijvoorbeeld deze: http://www.uit-het-oog.nl/index.html
Misschien is dit een mogelijke optie voor je. |
Mijn moeder heetf nog al veel nare dingen met mijn Biologische vader mee gemaakt(mishandeling,drugsgebruik ect.) dus ze wil er liever niet over praten. En ik heb nu een leuk gezin met een hele lieve stiefvader die ik ook zie als mijn eige vader. Dus ik ben eigelijk bang dat ik haar kwets door er steeds dingen over te vragen.
|
Citaat:
veel suc6! |
Als het kan, probeer dan eens iemand te polsen die het
evt zou weten... Jammer dat het gevoelig ligt ed, en dat je ws ook niet naar je biologische vader kunt... Maar zijn er niet nog andere mensen aan wie je het evt zou kunnen vragen? En misschien bij het gemeentehuis oid van de stad/het dorp waar ze woon(t)(de)? |
ikzelf had een paar jaar geleden de intense behoefte om te weten waar mijn biologische familie zich vertoefde (ouders zijn gescheiden en geen contact meer met m'n vader).
Citaat:
Weet je hoe je moeder er tegenover staat als je contact met haar zou opnemen? Zoiets kan namelijk wel iets te weeg brengen. sterkte, meis! |
het enige wat ik van haar weet is haar volledige naam is dat goed genoeg? kan ik dan gewoon bellen? ik hoop dat dit werkt hartstikke bedankt (Y) xxx
|
Citaat:
*wishes you good luck!!!* |
Vervelend voor je!
Heeft je vader ook broers of zussen? Of gewoon vriendin ofzo die jij ook kent, misschien kan je via zo'n persoon in contact komen met je oma. Maar of je oma nog leeft dat weet ik ook niet, als je vanaf je 10de al niks meer hebt gehoort en daarvoor wel altijd is er denk ik wel een grote kans dat ze er niet meer is. Sterkte! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |