![]() |
speeltuin..
Vluchtend rennend.
ver weg van hier, naar haar speeltuin.. in gedachte van plezier. Schreeuwend bang. ver weg van dit, voelend of ik in mijn eigen zandbak zit. Starend denkend, Hier niet meer Loopt ze met blaren op Haar voeten terug naar huis, De speeltuin was niet leuk Herinneringen deden haar Te zeer. |
hij s wel appart:D mah leuk
|
hij is helemaal niet apart. Het gedicht loopt als een trein, snel, das heel mooi. Het beeld van de speeltuin is ook heel mooi, ik heb het nog nooit eerder gelezen. Normaal houd ik niet zo van modernde elemanten in een gedicht, maar hierin past het omdat het zoveel emotie representeert. Spijtig is wel dat er heel veel cliché in zit, wat miss het originele van de speeltuin versterkt. Het cliché kan in dit geval nog net voor mij:), hoewel ik het liever origineler lees.
|
Citaat:
VANDALE: " apart (bn.) 1 gescheiden van anderen of iets anders, opzichzelfstaand => afzonderlijk, alleenstaand, eigensoortig, los, onafhankelijk, separaat 2 bijzonder, exclusief 3 buitenissig, excentriek => vreemd " |
Citaat:
|
hoe dan ook..
bedankt voor de reactie opzich:) |
Citaat:
maar ff on-topic. Bijzonder kan ook in de goede zin van het woord gebruikt worden om aan te geven dat het een mooi gedicht is. en hij is mooi :o |
ok, kan je dan ook zeggen waarom je hem mooi vindt?
|
Simpel, gewoon over hoe het geschreven is en dergelijke.
het spreekt mij gewoon aan :) moet je daar een reden voor hebben dan;) |
ik vind van wel, je moet het gedicht begrijpen -wat het voor u betekent- en het dus kunnen verklaren, wat het bij jouw teweegbrengt.
|
Zie volgende post Quote.
|
Citaat:
|
op die manier..daar vind ik niks speciaal aan.
mischien de korte regeltjes..dat die je onbewust mee nemen. Maar ik vind de inhoud toch even (dan wel belangrijker) als de 'vorm' maar ik ga nu de medicijn la plunderen en m'n kop pijn stillen. Slaap lekker alvast ! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |