![]() |
[SW] Network traffic analyzer
Ik zoek een programma dat het volgende kan:
- Dataverkeer bijhouden van elk programma - Per programma of poort max up EN/OF download verkeer instellen - Uploaden via FTP naar eigen server + map DU Meter en NetLimiter kunnen niet via FTP uploaden, dus die vallen af.. Maar komen wel erg in de buurt.. Het is bedoeld om te draaien op Windows XP :) |
je kan de totals van du meter exporteren, en dat uploaden. Exporteren moet je echt zelf doen, want dat kan je niet automatiseren, maar uploaden kan je wel laten doen door een scriptje (y)
|
Citaat:
Ik wil alles geautomatiseerd hebben :) |
denk niet dat er zoiets is.
maar als je het echt wil hebben, kun je met win32 api calls in DUMeter hooken en geautomatiseerd dat wat Dr HenDre zegt doen. moet je wel pretty leet voor zijn though :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder staan de meeste Win32 API's beschreven in de MSDN. |
Krijg ik nou ook nog een reply waar ik wewl iets aan heb :+
|
Citaat:
|
je vraagt naar een programma waarvan je zelf (hopelijk) ook wel had kunnen bedenken dat het gewoon niet bestaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie geven wel opties, maar ik vroeg gewoon een programma die dat kon.. Geen 3 programma's + een hoop geklooi :p |
Citaat:
|
Citaat:
Motherboard Monitor en Aida32 kunnen hun stats ook naar een FTP server uploaden, aida32 zelfs in 5 verschillende databases zetten.. Alleen die statten iets anders dan ik zoek... Maar het moet dus best mogelijk zijn... |
Citaat:
|
is een soort proxy niks?
Je zorgt dat alle applicaties naar de proxy gaan, en in de proxy kun je dan alles bijhouden. Maar of die bestaan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |