![]() |
[vector] A clockwork orange
Snel in elkaar gezet. Weer meer een oefenopdracht om snelheid te verbeteren en proberen met lichtval, maar daar ben ik nog niet zo goed in vind ik.
http://elwees.xs4all.nl/daphne/clockworkJPG450px.jpg groter Ja, weer een "overgetrokken" werkje, ik heb geen inspiratie, zin en tijd om zelf iets te verzinnen, eerst oefenen. commentaar, tips, etc? |
Goed hoor (y).
|
best goed
geen enkel knakje in een lijn alles mooi vloeiend (y) |
Heb je hem uit je hoofde getekend..?
Zo ja, dan vraag ik me in godsnaam af wat die witte bal is.. en zo nee, dan nog.. (en neeh, ik ken de film niet.. *schaam* :o ) |
Citaat:
als je nou verder had gekeken dan je neus lang is had je gelezen dat ze het heeft overgetrokken. Ik blijf dat vector werk vet vinden. Hoewel ik de techniek niet echt ken denk ik dat het goed gedaan is. Ik vond je andere mooier, want die had ook meer contrast, er was duidelijk mee aandacht aan besteed, maar dat zeg je zelf al. edit: het rechteroog is denk ik net te klein. Misschien door het weinige contrast en nauwelijks detail. |
Vette shit - heerlijke herinneringen, das echt een van de enige leuke films (:
|
Ok, en wat is die witte bal?
|
Citaat:
De neus kopt trouwens niet. Hij hoort niet zo wipneuzerig te zijn. Top van zn neus moet korter en zijn rechter neusvleugel hoor je dan nog te zien. Ook jammer dat je zn lippen gewoon normaal hebt gemaakt en dat vieze lachje van hem (zn lippen) niet echt heb nagemaakt. |
Ziet er niet slecht uit, als is het overgetrokken. (y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de ogen kloppen niet ten opzichte van elkaar
|
Citaat:
Mja, ik kan hier wel wat over zeggen, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld omdat ik de film verschrikkelijk vindt. Toch, ik ga het proberen! Je spotlight is niet helemaal rond, daar zit vlakbij de onderkant van our droog Alex' haar een klein knikje in. En ik vind het wat detail-loos. Als meneer VanDale dat een goed woord vindt... |
op de foto zit dat rechter oog ook zo raar:
http://www.fools-errand.com/08-curio...range-alex.jpg Ik ben nog lang niet tevreden met het werk, ik heb er ook maar 2 uurtjes ofzo aan gewerkt, slordig. Als ik weer zin en tijd heb ga ik eraan verder. Ik zal wat met het commentaar doen. |
ziet er goed uit..
mag ik vragen waarom je zoveel oefent, heb je een bepaald doel ermee? ik hoop niet dat je ze maakt om ze alleen op s.com te pimpen |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil ermee...Nou ja, vector techniek goed onder de knie krijgen zodat ik eens een werkje kan maken dat bijna perfect in elkaar zit voor in mn portfolio, en oefenen/voorbereiden op een vervolgopleiding die ik misschien ga doen. En ik vind het een leuke techniek waar je heel mooie dingen mee kan maken, en dat wil ik dus ook kunnen :) |
(y)
dat wilde ik horen :cool: |
he bah, ik krijg weer helemaal die sfeer van die film
*brr..* zn neus is vreemd, t profiel klopt niet. Maar dat zie je alleen als je er twee keer naar kijkt.. |
orginele titel..
(not) Noem het op zijn minst Alexander the Great. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |