![]() |
Logo KRIETIEK graag!:P
http://www.krakerrr.nl/jip.jpg
de text erin staat voor zich, krietiek is heel graag welkom! dit is gewoon als vrijwilliggerswerk gedaan! |
de kleueren spreken absoluut niet aan en het geheel is gewoon wat saai (veel wit, twee kleurtjes... plaatje zal ik niet over beginnen )
|
Een logo moet ook op briefpapier kunnen, dus het is juist goed dat je het redelijk simpel houdt.
|
opzich wel grappig. Groene vierkant rechts is niet helemaal .euh..op zn plek? het verstoort een beetje het geheel. Misschien doet een verticale rechthoek het beter. Witte letters zijn op een of andere manier het ook net niet.
|
versie 2
http://www.krakerrr.nl/jip2.jpg |
groen is beter. kleuren zijn beter in evenwicht. Oogt rustiger, ja groen met geel maakt een beter geheel.
|
dat is echt net de verkeerde kleur blauw, maar blauw is een beter kleur dan groen. verder ziet het er netjes uit is het herkenbaar alleen beetje saai..
|
Citaat:
|
wat moet et uitstralen en wat is je doelgroep?
|
doelgroep en wat het daarom moet 'uitstralen' lijkt me duidelijk?
|
Als je hem groen houdt en dat rechter vierkant verwijderd vind ik hem erg mooi hoor, ik zie hem zo op een witte polo verschijnen,.. :cool:
|
dat petje :nono:
|
ik vind hem wél vet, en vind dat groene beter dan dat blauwe :o
|
Ik zou voor de groene versie gaan, dat petje een beetje aanpassen en dat vierkant... :confused:
|
als je goed kijkt... is dat 'vierkant' de stip van het vraagteken die groen is:)
en, dat vierkant in combi met dat petje was mijn idee om te laten terugvallen in de huisstyle... :) ik ga hem vandaag aan de voorzitter presenteren:) en morgen aan het bestuur als het goed is:) |
je moet zeker gaan voor die groene hoor :cool:
|
Ik weet het niet, op één of andere manier oogt het zo druk, goedkoop..kan het niet precies uitleggen. Van mij mag je die sterren en de pet weg laten. En misschien iets andere kleurtinten bv donkerblauw..
|
ik zou de voorgrond wat meer over het 'vraagteken' heen zetten, dat is wel wat mooier, de compositie is zo niet echt geweldig.. voor de rest ziet het er inderdaad wat goedkoop uit, echt een soort campinglogo.. blauw is wel beter dan groen imo.. het petje vind ik niks, de sterretjes zijn wel grappig
|
tis kritiek trouwens maar goed, vind m eigenlijk wel doop! groen beter dan blauw
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk gedaan, alleen de kleuren liever anders...
|
dat blauw vind ik al veel mooier
|
maak dat groene figuur eens wat simpeler
dat aanhangsel rechts is zo nutteloos |
...omdat kritiek met alleen een i is in de eerste lettergreep, zal ik even een postje maken ;)
Citaat:
|
Ik zie dit ook wel als logo voor jongeren.
En het petje en de sterretjes zijn inderdaad niet meer helemaal van deze tijd, maar ach, dit soort logo's doet 't altijd wel aardig. Ik zou eigenlijk alleen het groene vierkante aanhangsel weghalen, dan is het logo best oké. :) Btw. groene versie is beter dan de blauwe! |
Haal dat rare groene blokkending er eens achterweg. Volgens mij is-ie dan een stuk interessanter en prettiger om naar te kijken.
|
Het is niet meteen duidelijk dat het een vraagteken is, vooral ook omdat hij gespiegeld is.
En bij logo's is het een must dat het duidelijk is, het liefst in 1 oogopslag. Jammer ook dat Informatie groter is. Waarom heb je dat gedaan? Het springt er erg uit. Informatie is wel belangrijk, maar toch zeker niet belangrijker dan de rest. Verder vind ik het petje ook wat te veel en misschien iets te kinderachtig. De sterretjes zijn wel leuk, maar bij dat blauwe logo doet het me te veel denken aan iets met toveren. Maar goed, best wel oke, maar hou het eens iets rustiger zou ik zeggen :) Zo druk. Een logo moet ook verkleind ergens goed op kunnen staan, zoals op een balpen, visitekaartje. Als je dit verkleind wordt het een te grote warboel. succes ermee verder |
Citaat:
|
Citaat:
een overheids instelling die Jongeren verteld hoe ze moeten leven? :confused: wat moet et uitstralen? dat het een jongeren instelling is die jongeren wil informeren? JIJ weet blijkbaar duidelijk wat de doelgroep en het doel van het logo zijn, nou ik zou deze opdracht niet aannemen als professional, kan net zo goed een golfballetje met een vlaggetje erbij maken, doel en doelgroep zijn NIET duidelijk. maargoed, ik doe misschien ook een opleiding die er zich te gefocused mee bezighoud or whatsoever |
Citaat:
|
hij is goed gekeurt!
alleen ze willen hem groen... http://www.krakerrr.nl/jip.jpg of! paars http://www.krakerrr.nl/jip3.jpg en hij komt in ieder geval op een taart!:P en foto's daarvan volgen wel! |
Je hebt de skills, dus begin gewoon opnieuw. Het is echt te druk.
edit : achja als het goed gekeurd is..... |
de afrondingen van het figuur op de achtergrond zijn zo ongelijk, die zouden bij iedere hoek gelijk moeten zijn imo
|
die sterretjes maken het geheel gewoon te druk.
zie de functie er ook niet echt van, ziet er een beetje cheesy uit zo. |
Het volstaat vast wel voor die sekte
|
wel leuk voor als het een amateur vereniging is
|
je moet de oranje letters feloranje maken, dit is donker-oranje = neit zo mooi.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |