![]() |
Waar zoek ik nou werk
Ik wil mijn werk als vakkenvuller bij de AH laten vervallen en ik wil eigenlijk opzoek gaan naar nieuw werk, maar wie wat waar en hoe pak ik dit nou aan? Bij een uitzendbureau heb je toch alleen maar werk voor tijdelijk of kunnen ze je daar ook vast werk bieden. En als je naar het arbeidsbureau zou gaan en ik wil partime en ongeveer 6 uur werken... Hebben zij dat wel? Offuh zeg je dat het verstandiger is om naar de bedrijven toe te gaan wat je wel leuk lijkt? ( nou heb ik alleen geen idee wat mij leuk lijkt:| ) Ik wil hoe dan ook van die AH af, maar dan wil ik wel ander werk hebben gevonden:D
|
Een uitzendbureau is niet per definitie een bureau waar je alleen tijdelijk werk kunt vinden. Dat zal van bureau tot bureau verschillen. Er zijn bureaus die inderdaad alleen dagjeswerk en parttimers doen, of alleen vakantiekrachten. Er zijn ook bureaus die wel serieuze banen hebben en die meer bemiddelen dan uitzenden. Vaak begin je dan drie maanden op uitzendbasis en wordt je later een arbeidsovereenkomst aangeboden als jij hen bevalt.
|
Citaat:
|
Citaat:
grtz ivo |
Je kunt je best inschrijven bij een uitzendbureau en zelf ook zoeken, dan kom je het snelst een leuk baantje tegen, let op briefjes bij winkels etc. Maar hou er rekening mee dat er erg weinig werk is, dus hou eerst je ah baantje aan
|
Open sollicitaties versturen is ook een mogelijkheid.
Maar als je nog niet precies weet wat je leuk vindt, dan zou ik het een en ander via een uitzendbureau proberen, hoewel werk voor 6 uur? Enige wat ik daarbij nog kan bedenken is bijvoorbeeld kranten/folders rondbrengen. Maar als je de boel hier uitspit is er vast wel een topic waar van die baantjes worden genoemd die jij bedoelt. |
Ikke ga vrijdag naar de uitzendbureau's ;) es ff kijken of ze nog iets voor me hebben:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |