![]() |
Stressballetjes
Waar vind ik ze? In welke enigszins normale winkel in een doorsnee stad in Nederland?
|
bart smit... een gele met een smilie erop... uhmzz 1 euro geloof ik. Heb ik van de week nog gekocht voor een vriendin van me.
|
In elke willekeurige speelgoedwinkel. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Intertoys
|
Zag ze gisteren ook bij De Tuinen
|
Ik krijg ze altijd wel ergens gratis :o :p
|
Bij de bijenkorf zijn stressbarbapapas :o
|
Citaat:
Verder inderdaad in iedere speelgoedwinkel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de expo ook wel denk ik. Of bij de Chill Out afdeling van de BK.
|
Citaat:
oeeeh die ga ik halen ;) |
Bij de expo heb ik ze zien liggen. In de vorm van een telefoon :) Maar die dingen zijn bij elke speelgoedwinkel wel te krijgen
|
Thx! *heb ook nog niet gezocht, maar was ook niet van plan de hele stad af te gaan* Ga dan ook wel ff in de bijenkorf kijken ;) :p
|
Ik word altijd helemaal gestresst van die dingen. :(
|
je kunt ze bijna in elke speelgoedwinkel vinden. misschien dat het dan geen stressballetjes zijn maar gewone overgooi dinges balletjes. en die werken ook. neem ik aan. k heb ze nog nooit geprobeerd. dat stressig geknijp..
|
Bij beursen krijg je ze gratis...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat cimbomlu kiz, Lionheart, zwoesj, Quiana, Nixje en dus Tandpasta zeggen.
|
Blokker volgens mij ook.. :o
|
Citaat:
http://www.bijenkorf.nl/BijenkorfWeb...egoryPage.aspx http://www.bijenkorf.nl/BijenkorfWeb...002000000m.jpg 6 euro |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zag ook de Barbapappa-versie en ook nog Barbapappa-lampen :o |
Wat Wawl zegt.
|
wat een duren dingen man, ik ga geen zes euro uitgeven voor een stressballetje :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet niet, want (op dit moment) heb ik ze niet nodig :)(y)
|
Citaat:
|
Ik kan je die dingen met smilies van Bart Smit afraden; daar zit één of ander wit poeder in en als je er íets te hard in knijpt spat dat hele balletje open en zit je dus hélemaal onder.
Ja, ik spreek uit ervaring! :) |
wat superduck zegt
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |