![]() |
Manga/Anime forum?
hallo, ik weet niet of dit hier thuishoort, maar dit leek me het beste passen. Het is me opgevallen dat er geen manga/anime subforum is, ik zou het heel leuk vinden als zoiets er zou komen, en ik heb meer mensen over animes horen praten in fora waar t eigenlijk niet hoorde. misschien een idee? alvast bedankt:)
|
om maar even grappig te zijn:
ik denk niet dat er genoeg animo voor is |
Er is niet genoeg animo voor, en daarom past anime het beste in filmstvradiodinges.
|
Voor de filmpjes kan je op films,tv&radio terecht. Er is daar zelfs op dit moment een topic over.
Zelfgemaakte plaatjes kunnen op Art, waar je ook kan spreken over het werk van anderen. (de kunstenaars) Strips zijn wel moeilijker, er zijn bijna nooit topics over strips. Er zijn er op de kantine wel geweest, op letteren ook. Maar gezien het aantal topics wat hierover komt (heel weinig) is een apart forum zeker niet nodig. |
Vooor anime moet je op het kindernet forum zijn..
Niet op scholieren.com... |
Citaat:
|
We zouden het eventueel (dit is geen belofte) een keer als wisselforum kunnen proberen, maar dat wordt dan sowieso pas na de eindexamens.
|
Ik ben voor (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt mij ook wel een sweet idee...maar of er genoeg animo(:p) voor is weet ik ook niet....daar zal een poll wat over moeten zeggen denk ik...
De laatste tijd is et op F+TV+R vrij rustig betreffende anime gloofik...et is dus niet zo dat et overstroomt met anime topics... Hoe et op Artistiek enzo is weet ik niet, want daar kom ik nooit... Er is wel genoeg stof om te bespreken denk ik (kijk maar es op andere fora)....over vrijwel elke serie kan je wel praten...kijktips geven enzo...maar hoesnel dit uitgemolken is hier weet ik niet...dat zou een wisselforum aan moeten tonen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |