![]() |
Wat te doen?
Ik heb een strak truitje zonder bandjes. Als ik hier een bh onder doe zie je de lijntjes heel erg. Het is het mooiste om er dus geen bh onder te doen, maar dan gaan mijn borsten op en neer als ik spring :bloos: . Ik wil dit truitje graag aan als ik uitga=af en toe springen. Wat zouden jullie doen/ doen jullie? Wel of geen bh aan onder dit soort truitjes? Ik heb btw cup a.
Voor de jongens: hoe zien jullie een meisje met dit soort truitjes liever? Met bh (en je ziet lijntjes lopen) of zonder bh (bij het springen bewegen de borsten). |
Ik vind dat soort truitjes over het algemeen niet mooi..
Meestal kan het wel zonder BH, en de meeste jongens geilen er alleen op als je geen BH aan hebt... |
Zorg dan wel dat je ook harde tepels hebt, want anders is het geen gezicht.
|
plakband...
|
Plakbh's, je ziet dr nix van en je hebt ondersteuning.. maar volgens mij heb je ze alleen in ab en c
|
Citaat:
|
Naadloze bh! bij de hunkemoller hebben ze sowieso
|
Citaat:
|
bh zonder naden, bij de hunkenmoller en livera hebben ze die (y)
|
Ik heb een naadloze strapless bh, maar daarbij zie je toch nog heel goed de lijnen lopen, nog meer dan bij gewone bh's :s
|
Citaat:
|
Ik zou gewoon geen beha eronderaan doen, een cup a beweegt wel wat mee als je springt ja maar ze wiebelen toch niet alle kanten op ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Eh ontopic: Ga gewoon uit zonder zo lomp te gaan staan springen, je bent toch geen boerin. |
Denk dat de meeste jongens wel zouden kiezen voor zonder bh ;).
|
zonder bh, als ie tenminste niet snel afzakt
|
Citaat:
Bij balletwinkels verkopen ze van dat tape om je borsten op hun plaats te houden, of het prettig zit kan ik je niet vertellen... |
Citaat:
Enfin, omdat mij niet geheel duidelijk is wat TS bedoeld.. je hebt bij oa. de Hunkemoller [img]http://www.hunkemoller.nl/shop/images/FFFFFF-72565-390x390.jpg/img] geen bandjes.. http://www.hunkemoller.nl/shop/image...01-390x390.jpg seamless, geen naden :) |
op en neer met cup a? ach welnee, en met bh wiebelt het evengoed ook nog wel dus kun je net zo goed niks dragen of dat tape ja, lekkah plakken
|
ALs we het dan toch over soorten bh's en vervangers hebben..
Er zijn ook truitjes met een soort van 'vangnet' voor je borsten, hoef ej ook geen BH meer aan :) Maar daar heb je in dit geval dus niks aan :/ |
Citaat:
|
Bij de hema verkopen ze ook beha's zonder naden.
|
Kind, troost je: het is nog veel te koud om zoiets aan te doen.
|
Citaat:
Ok, je moet dan geen zwarte bhj onder een wit beetje doorschijnentje truitje aandoen.. Maar verder zit er volgens mij niemand mee als je en bh erdoorheen ziet.. Zijn volgens mij zat jongens die zelfs daar al op geilen :s |
Citaat:
|
Bh-randjes die je ziet vind ik nooit mooi staan. Doe dan of geen bh er onder aan (of een waarbij je niet echt randjes ziet) of probeer zo'n plak-bh.
|
Citaat:
volgens mij zijn die sticky bh's wel handig (y) |
Citaat:
voor je het weet blijven mijn handen erdoor plakken, en dan moet ik vast ook nog eens spontaan gaan kakken, je kan wel erg ver gaan met je grenzen verleggen, hou er maar onmiddelijk mee op zou ik zeggen! |
Citaat:
Stikkers voor BH's? handen eraan lakken? kakken? Ga buiten spelen als je niks te doen hebt.. |
draag non-hoerie topjes, dan heb je dit soort problemen niet.
|
wat zeur je nou over dat je je bh ziet :eek: IEDEREEN DRAAGT DIE TOCH!
damn ik laat het wel uit me hoofd om met mijn c/d cup geen bh aan te doen :o en ik neem gewoon een bh die naadloos is dan probeer het in lingeriewinkel nog uit door er een truitje over te doen en te zien of je nog veel naden ziet ;) |
trek een zak over je hoofd,dan herkent niemand je.
|
trek gewoon een normaal topje aan.
Of doe er een super blije bh onder waarvan je de bandjes supergoed ziet. das helemaal fout. en ja anders kan je altijd nog een zak over je hoofd trekken. |
Citaat:
|
Ik zou n bh aan doen met doorzichtige bandjes..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |