![]() |
Scholieren.com merchandising #2
|
Alvast de Machiavelli-verjaardagskaart even neerzetten:
http://picserver.org/view_image.php/62JSQ9FXW56 Met het kwartet ben ik nog bezig :) Edit: Goed dat je nog even benadrukt dat er niet gechat moet worden. Anders is het zo afgelopen met dit topic. |
Misschien is het een idee om in plaats van de groep ''De Joden", de groep "De Gevreesde FB's" te doen? :)
|
Citaat:
En die Machiavelli-verjaardagskaart <3333 |
Dus de Joden zijn weg...
|
Hoeveel (en welke) groepen komen in aanmerking voor het kwartet?
@ion; :cool: :D |
Citaat:
|
Een goed kwartetspel bevat 12 kwartetten, zijn die niet allemaal al op dan?
|
Citaat:
|
onze eigen politieke partij... allemaal s.com sjaaltjes om :P
|
I, wannabe-dokters:
- FA - fractuur - iemand of niemand - sarahbressers II, knuffel-allochtonen: - Kenjirro - Atje85 - charmedkiz - cimbomlu kiz III, boeren: - Machiavelli - hasseltboy - per piacere - forumfreakie IV, nerds: - perseus - Ovidius - extinction - MickeyV V, Rechtse idioten: - Solero - Reverend - Benfatto - Baron VI, spammers : lionheart supermuis denise01 wolterb VII, offtopic kwartet: Solero Hasseltboy Jet666 Zwoesj VIII, FB+jes: Tofke_H Tampert Enlightement Koen IX, FB's: Mccaine Mitros Boogie Ekki Kruimel Leonoor Quiana Very drunk driver Meer weet ik er niet uit m'n hoofd. Nemen we de populairste of de minst populaire?STEMMEN! X, neutralen: superduck Verdere ideeen: forumkoppels provocerenden Geen zin om verder dan pag. 5 te kijken. Misschien nog een groep ''linkse idioten?'' (Als tegenhanger van de rechtse, kandidaten?) |
Voor de breezersletjes nomineer ik M@iLTJUH, de naam is waarschijnlijk al genoeg, en haar post op games maakt haar een must in deze categorie.
Voor de linkse idioten: niceman1984, VIULenin. |
solero, zullen wij als forumkoppel gaan :p
koning en koningin offtopic :D |
Niet 2x, dat mag niet. :nono:
|
tssss.. mag wel :D
|
Citaat:
|
Kenjirro mocht ook maar 1 keer.
|
we missen de neutralen.
|
Citaat:
|
rechtstreeks uit deel 1. Ik geef me op voor de neutralen.
|
Citaat:
- Sortjuh - kakker4life - M@iltjuh Bijna weer 1 af mensen, nog iemand die in aanmerking komt voor nr 4? |
vervelendste forummers?
|
Citaat:
|
Waar zijn de fb+jes gebleven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met de gewone FB's mag je een groep voor 1 ronde blokkeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Jongens, ik ben gewoon Dminor hoor, absoluut geen FB+. http://picserver.org/view_image.php/D88936LC34C |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind kwartet al moeilijk genoeg hoor :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
pss, solero doet 2x mee
Offtopic & Rechtse idioot ;) Tot zover mijn bijdrage |
Ik sta d'r niet in. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sta er twee keer in...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar wil ik dan ook wel bij, om jou gezelschap te houden. :o Wannabe-wannabe, hoe diep kun je zinken :| |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |