![]() |
Jouw Clan
Er zijn vast al honderden topics over geopend, maar niet op de 1e paginas, dus dat kan al erg verouderd zijn.
Dus, ik vraag: Welke game speel je in een clan, welke ladders, wat is je tag+gehele naam en ook: wat is je eigen nickname? En alles wat je zelf relevant vind Ik speel zelf MOH:AA Spearhead Obj. Realism Europe ladder (op clanbase) met [-=4S=-](Stinky Smelly Sock Eaters) dat tot voor zeer kort -=SoA=- (Soldiers Of Anarchy :rolleyes: ) heette en mn nickname is dus nu [-=4S=-]Acid_Star -edit- ik zie net dat we 13e staan op de lijst :) |
mijn laatste (ut) clanwar was in 2001, sindsdien ben ik niet echt actief geweest in clanverband (wel een stuk of 4 wars in TO). speel onder justin[kb] nu, vroeger ut instagib in rYs :p (Resurrected Yoga Slaughterers). en heb eventjes Tactical Ops gedaan in UTF, een week of 3, 4, denk ik.
edit: check de -130 inactivity penalty :cool: |
lol :D
wel zonde, want het ging duidelijk wel aardig goed :) |
Clans zijn voor nerds.
|
Citaat:
|
Citaat:
niet op reageren ;) Ik zit in GUI.. een bijna all UK mensen clan. Begon als een vriendengroep maar ging zich toen richten op het serieuse werk en ze begonnen in de RvS ladder.. Na een maandje joinde ik en een belg.. De rest enkel UK lui. Leeftijd in de clan verschilt van 13 tot 50... We waren de beste UK RvS clan.. speelde gelijk tegen nr 1 van europa.. en toen gingen we CoD spelen.. Nu zijn we erachter hoe ka uw thee het is.. Nu hangen we nergens eigenlijk, we zijn echter van plan terug te gaan naar clanbase RvS... |
Citaat:
|
Citaat:
lal |
die snap ik niet
|
Citaat:
mja kwou alleen OEEEH zeggen.. maarja.. kwou het wat uitbreiden dus ik deed net alsof ik een imitatie nadeed van die ene dikke servische travestiete communistische man met kleine tandjes! :p Als je geen idols kijkt dat weet je dat niet.. want deze mongool zong ook tijdens zo'n voetbalwedstrijd.. |
ik kijk geen idols.
|
Citaat:
Zo van 'Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?' Reverend: 'Ik heb me niet gerukt, dat is ook het enige wat jullie van mij willen weten' ;) |
naja zeg, volgens mij ben jij gewoon een noob!
|
be more pfhfgessiffic :bloos:
|
de laatste tijd gaat het niet meer goed met faen @ cs.. maar ik weet het wel altijd te managen om bovenaan te staan ook al heb ik een smutsiga score. Ik speel 3 jaar al dus.. noob ben ik niet
|
je kijkt idols, dat is reden genoeg!
ik speel eigenlijk alleen nog maar scoutzknivez, waar ik aardig vaak bovenaan sta omdat ik het veel speel. Dan word ik opeens door clans gevraagd voor normaal cs, maar daar ben ik teh sux0r :cool: |
ik speel al een jaartje SOF, ik zit er in de clan PingParty (benelux clan)...
mijn naam is er [PiP] Demonaz [BE] we staan in europa ctf nummer 102, in benelux ctf nummer 7, w doen ook veel cups mee (custom maps cup, elim winter cup.....) ik sta ook ingeschreven in de 1on1 series. verder zit ik ook in de clan TNP (= The Nice People). mijn naam is er [TnP] Dropkick Murphy [BE]. TNP is een zusterclan van PiP die zich heeft ingeschreven in 2on2 wars. in europa staan we nummer 48 (ctf). nu speel ik meer battlefield 1942 online, omdat deze game cool is door de voertuigen. Grtz, Demo |
Socom (binnekort socom II) (ps 2 online)
6 van europese leage, nu 4 van europa op de ladder, maar het is een beetje oneerlijk geworden door middel van cheaters. is wel leuk maar is beetje zeer easy geworden, je knalt zo altijd iedereen af! :) |
Medal of Honor Allied Assault Spearhead Team Deathmatch op Clanbase. Ook wel eens objective maar 95% team deathmatch. Naam clan [R.E.F] Rotterdam Elite Force, mijn naam [R.E.F] Wes
|
Citaat:
|
aztec is teh sux0r, sinds ik scoutzknivez heb ontdekt speel ik nauwelijks meer normaal cs
|
Citaat:
maar als dat je leven compleet maakt.. doe dat vooral.. ik vind ownage met ak of colt of awp helemaal geweldig :p |
met 4wp c t3h p4wnz0r
|
Citaat:
|
euhm yuri's revenge:
de clan is; De Dreij Dreesn, want eerst waren het er 3 maar nu 4 :s en het team bestaat uit: Drees001 - (s. bos) Drees002 - dat ben ik dus Drees003 - (c. kroese) Drees004 - (w. van benthem) niet echt een clanleader |
Wij spelen niet samen, alleen op LAN's. ;)
The Dutch 0wnerd [T.D.0]Packed_lunch http://www.thedutchowners.tk/ (wordt nog aan gewerkt :D) |
Ik heb lang niet meer in een clan gezeten, laatste was 1 jaar geleden bij TO (kutspel overigens maar het was vriendenclan) TO.IRL.
Nu zit ik bij een UT2004 clan (onslaught en CTF (instagib) ), Execution ( www.clan-execution.tk , en #execution op quakenet). Mijn nickname is eXeC|DoedelDoos. |
Citaat:
|
Citaat:
h4w! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind clans maar dom
middelmatige dan... Als ik nou echt goed was wil ik misschien wel ooit bij een clan maar nu nog niet |
Ach het is wel eens lachen als je weer eens een clan inmaakt met 0-6 0-6 en dan ben je alleen een beetje aan het kloten, denken ze ow van die winnen we wel ...
not! :D |
Citaat:
lekker logisch :| |
Citaat:
|
In de clan waar ik in zit die speelt zo een spel, daar zijn 11 rondes elk 6 min en de eerste die 6 haalt wint!
|
Citaat:
|
:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een totaal onboeiende clans zeg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan moet je dus 6 min met je stopwatch ofzo bijhouden..raar is dat.. ik ken wel MR12 enzo.. maarja.. dat het ook nog om tijd gaat. .die ken ik niet |
Citaat:
|
Ik ben lid van de PCZONE BENELUX clan.
Mijn tag [PCZB] :) Sir Guinhill de :) staat voor fun team, en ik speel COD en ET |
is het een idee om de mensen die gereageerd heben in te delen in games en zo, zodat het wat duidelijker word wie wat speelt (er misschien een leuke war kan ontstaan tussen forummers)??
|
hm, nouja, ik own iedereen. dus _mij_ lijkt het een strak plan :cool: (y)
|
Antworks ben ik sorf of lid van: goede clan, vooral shooters.
Zelf: MoHaa --> [Ant]Risce |
Ik zit in de HEL clan ( Tag: [-HEL-] )
Een clan van (voornamelijk) Leidsche studenten van vereniging SSR. HEL staat voor Homo Erectus Lugdunum (leidsche rechtopstaande mens) Ik ben [-HEL-] DeuS. We spelen eigenlijk alleen maar Counter-Strike. Sommigen van ons dan ook nog Lineage II. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |