![]() |
Haargroei bij de kaaklijn
Hoe krijg ik dat? Ik krijg wel een bakkerbaardje, maar verder komt
het niet. En als ik mijn baardje laat groeien dan wordt hij zacht. Dus ik kan niet zo'n mooi lijntje maken of wat dan ook. Ik ben ook kaal op de borst en op de armen heb ik ook niet veel. Komt het nog denk je? :( |
kweet niet hoe het zit met lichaamshaar in ja familie... maar tkomt vast nog wel...:) verder komt haar dikker en donkerder terug als je het afscheert.... dus het beginnende bakkebaardje toch maar eraf halen en dan nog even wachten :)
|
Citaat:
ietsjes meer. Maar ik scheer altijd alles er al af. Maar de haar op mijn kop groeit als kool. :D en het is nog stug haar ook. |
Citaat:
Waarom blijven toch alle mensen die onzin geloven? Denk je nu echt dat z'n haartje er ook maar iets van mérkt als er een stukje van de bovenkant af gaat? Anyway, Apehaar, je bent 19, de meeste jongens/mannen blijven nog meer lichaamshaar krijgen tot ze iets van 30 of 40 zijn... dus 't komt nog wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
jezus man, wees blij ;D
|
Weinig haar op je borst en armen is positief, hoor :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mannen moeten wel steeds vrouwelijker worden zeg :/
|
Citaat:
Volgens mij is dat wel het gevolg van scheren. Wees blij dat je dons hebt, want als ik me niet scheer, schuur ik mijn vriendin een schrale huid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je je scheert, dan haal je een stukje van de bovenkant van het haartje af, maar daar wordt het haartje niet dikker van. Als je een stukje van een schrijfblaadje af knipt, dan wordt het schrijfblaadje toch ook niet dikker? |
Citaat:
Ofwel beeld ik het me allemaal in natuurlijk. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Trumpetlover heeft gelijk, het komt dikker en harder terug, het is allaaaaang bewezen dusssssss niet verder in discussie gaan.
|
Idd niet verder in discussie gaan, het is een algemeen feit dat geschoren of geknipt haar nu eenmaal dikker teruggroeit. Probeer het eens, dan merk je 't wel.
|
Citaat:
|
mn pa heeft een volle baard..ik kan lange bakkebaarden laten groeien en een sik..maar geen snor...how wicked is that :D
naja als sarahbressers zegt dat ik nog tot mn 30ste heb zal die snor vast ook nog wel komen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook als je bij de oorsprong 'knipt' maakt het niets uit; het haartje merkt daar zelf niets van. |
mensen, de 'oorsprong' , zoals het zo mooi genoemd wordt, van het haar is het haarzakje, dat bevindt zich ettelijke millimeters onder de opperhuid (en als je nagaat dat de huid maximaal 5 mm dik, is dat een behoorlijke diepte). Het maakt dus op zich niet zo heel veel uit waar je een haar afknipt/afscheert.
@Suqeunse: als het allang bewezen is, laat maar zien dan. Geef maar eens een bron. |
Waarom is mijn ene geschoren tepelhaar dikker/donkerder/stugger teruggekomen dan mijn andere tepelharen die ik nog nooit eraf heb geschoren maar die zijn gewoon dun/licht
|
t zijn gewoon je genen..donshaar is er vanaf t begin al..als je haren op je arm wegscheert komt t echt niet dikker terug
t feit is of je hebt veel baardgroei of heel weinig..dat kan bij de 1 later komen of bij de 1 vroeg...en als je per se bakkebaarden wil hebben en je krijgt ze nie..dan houdt t op..moet je maar eens op sommigen mannen letten..sommigen kunnen alleen een ringbaardje laten staan..of alleen een snor en sik...genetisch bepaald..je kunt je een ons scheren op de plek waar t nie komt.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |