![]() |
Hoe kan je de letter R een beetje mooi in graffiti tekenen?
:(?
en kom ajb niet aanzetten met sites als dutchdamage, want daar heb ik geen zin in om te kijken enzo, en das veel te mooi. |
eerst een beetje schuin naar beneden, en dan klein stukje naar rechts, dan n beetje omhoog en een sutkje schuin omlaag de rechter kant op, dan weer stukje naar rechts en weer stukje omhoog maar nu naar links, dan een halfrondje maken, en en streepje naar links endan is issie rond! en nog eventjes een gaatje maken hè
|
Citaat:
*applaus* |
:d
|
Citaat:
:o :o |
je neemt gewoon 20 vellen a4
dan ga je net zoveel letters R tekenen (die passen in jouw piece, tag, whatever) tot je denkt: deze is mooi! uitwerken!!!!!!!! ;) of was je hier zelf al opgekomen |
Citaat:
|
@ freakinaround: wat is je bedoeling ermee?
|
Ze wil heel groot: RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR schrijven onder een foto van WimWok.
En terecht (y) |
of ze heeft een foto van R?
|
Citaat:
|
Gewoon een beetje uitproberen toch? beetje knutselen :-P
Je weet in ieder geval dat je een verticaal stuk nodig hebt, een diagonaal stuk, en dan nog de bovenkant van de R: een soort rondje! Als je over één deel niet tevreden bent, moet je de rest niet weg gooien ofzo.. Bedoel ik :-p goed dit slaat nergens op suc6 en probeer ze :D |
het is eigenlijk niet zo moeilijk, gewoon opbouwen uit stukken :) succes
http://members.ams.chello.nl/mwpku/rr.gif |
Citaat:
maar kheb et al allang klaar :p. thnx voor alle reacties iig. :) |
Citaat:
http://community.webshots.com/s/imag...1jFGchu_ph.jpg zoek de R zelf maar :p |
Hmmm, ik ben erbarmelijk slecht met de muis, maar volgens mij kun je hier wel wat mee. Ga je een graffiti carriére beginnen? :P
[IMG]Letter R[/IMG] Dp. AFS |
Ok zo dan...
[IMG]De letter R[/IMG] Dp. AFS |
Ok is er iemand die me even kan helpen met een PLAATJE POSTEN (o dat klonk n00b).
Dp. AFS. |
behoorlijk noob ja.
je ziet een knopje bovenin als je post, met 'IMG' erop. rest spreekt voor zich. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
maar volgens mij is t allemaal al opgelost met die R...dus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27. |