Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   dichtgegroeide gaatjes... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=758325)

SuperSanne 25-02-2004 16:33

dichtgegroeide gaatjes...

Ja, uhm... Ik heb ooit gaatjes laten schieten (lang lang geleden :p ). Maar ze zijn dictgegroeid, altans dat dacht ik. M'n linkeroor is nog open, maar mn rechter zit helaas dicht. Voor de helfd tenminste. ik krijg de oorbel er half in maar hij kan echt niet verder dus moet ik 'm opnieuw laten schieten. Nou vroeg ik me af: is het mogenlijk om (bij de juwelier) het nieuwe gaatje op precies dezelfde pken als het oude gaatje te doen? en als dat niet ou kunnen... word het dan erg lelijk?

Maarten 25-02-2004 16:37

Denk je niet dat hij dat ook weet?

leucomelas 25-02-2004 16:52

of je zet even je tanden op elkaar en drukt je oorbel er doorheen.... half oorlelletje kan toch wel? ijsklontje van tevoren erop..... en zoiezo, de juwelier zal toch zelf ook wel in de gaten hebben dat het gaatje over het oude heen moet?

Andijvie 25-02-2004 16:53

Citaat:

SuperSanne schreef op 25-02-2004 @ 17:33:
Ja, uhm... Ik heb ooit gaatjes laten schieten (lang lang geleden :p ). Maar ze zijn dictgegroeid, altans dat dacht ik. M'n linkeroor is nog open, maar mn rechter zit helaas dicht. Voor de helfd tenminste. ik krijg de oorbel er half in maar hij kan echt niet verder dus moet ik 'm opnieuw laten schieten. Nou vroeg ik me af: is het mogenlijk om (bij de juwelier) het nieuwe gaatje op precies dezelfde pken als het oude gaatje te doen? en als dat niet ou kunnen... word het dan erg lelijk?
Kan gewoon op dezelfde plaats.

Maar je zegt dat hij voor de heft dicht is; dat had ik ook, na een tijdje draaien met een oorbel kreeg ik hem steeds verder, tot hij er helemaal doorkwam. Geen bloed, niets... Probeer dat eens, gewoon flink poeren met een scherpe oorbel :) En als het niet meteen lukt, even wachten en vervolgens nog eens proberen :)

Miracle 25-02-2004 17:00

Heb ik laatst ook gedaan met een naald :bloos:
Ik heb dat gaatje heel lang niet 'gebruikt', dus dat meot wel te doen zijn. (Ik heb het met een ontsmette naald gedaan, leek me beter omdat het bij mij nogal snel ontsteekt.)

SuperSanne 25-02-2004 19:25

bedankt voor de tip mensen :) . Ik (Sanne de Heldhaftige, ahum) heb m'n ma gevraagd of ze iets kon doen. Ze had nog een steriele injectienaald (ze is verpleegster) liggen en naarmee m'n oor gedaan (uiteindelijk bleek ie niet voor de helfd maar voor iets van driekwart dicht te zitten...auw!) Heb nu ringetjes :D

Andijvie 25-02-2004 19:44

Citaat:

SuperSanne schreef op 25-02-2004 @ 20:25:
bedankt voor de tip mensen :) . Ik (Sanne de Heldhaftige, ahum) heb m'n ma gevraagd of ze iets kon doen. Ze had nog een steriele injectienaald (ze is verpleegster) liggen en naarmee m'n oor gedaan (uiteindelijk bleek ie niet voor de helfd maar voor iets van driekwart dicht te zitten...auw!) Heb nu ringetjes :D
Ach, gewoon goed ontsmetten en dan blijft hij wel goed :)
*wil nu ook ringetjes*

alguien 25-02-2004 19:56

Ja zelf doorprikken moet ook wel lukken. Als het al voor de helft lukt... gewoon even doordrukken (y)

SuperSanne 26-02-2004 13:32

Citaat:

Andijvie schreef op 25-02-2004 @ 20:44:
Ach, gewoon goed ontsmetten en dan blijft hij wel goed :)
*wil nu ook ringetjes*

dat ontsmetten = niet leuk (prik!), maar wie mooi wil zijn :) .

Strictly Aimee 26-02-2004 16:16

hm, ik heb ook een dichtgegroeid oor! :D
Maar is eigenlijk wel errrg vervelend hoor, want daardoor doe ik nooit oorbellen in, omdat dat oor helemaal gaat bloeden als ik de oorbel er doorheen probeer te halen..
maar dat naaldenidee zie ik ook niet zo ziten :o

marrel 26-02-2004 16:23

ik heb 3x mijn gaatjes opnieuw laten schieten en je ziet er niks van

Heleeeeen 26-02-2004 20:52

precies op de zelfde plek is denk ik heel moeilijk maar je kan het misschien vragen bij een piercing shop, misschien kunnen ze daar iets met een soort naald doen inplaats van met een schietpistooltje :confused:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.